• Pynta

dårt asöires setuG

Tack, tjejer för ert stöd i denna nödens stund. Ni får mig att skratta gott.
    Men min ångest är just så stor att jag har funderat på att hämta Whisky som står och samlar damm i skåpet. Men era exempel på pinsamheter får mig att skratta gott och befriande. Jag nöjer mig fint med det.

Och en tröst i det hela är att jag skrev bara namnet på tidningen länken var hämtad ur och sedan själva länken. Så jag addade inte några vidare skrivna pinsamheter iallafall. Alltid en tröst.

• Pynta

siamusen skrev 2008-12-12 19:52:10 följande:

Pynta skrev 2008-12-12 19:49:55 följande:
    Tycker ärligt talat inte det later pinsamt alls. Det är nog lugnt. KOmmer säkert inte ens reflektera över det.
    Låtom oss hoppas.

Nu måste jag fixa lite mat. Klyftpotatis med vitlök.
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-12 19:54:10 följande:

Endast pinsamt om man är naken. Alt i hår-bikinin. Eller har med bajsstatyn.
    Ja. En bajsstaty i regnväder är nog inte vidare lyckat.
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-12 19:57:56 följande:

MissKaos skrev 2008-12-12 19:54:10 följande:
    Exakt! Annars KAN det vara lite pinsamt att pa fyllan råka kasta en sten genom killens fönster mitt i natten för att man fatt för sig att prata lite. Ståendes pa ett trädgardsbord. Som man trillar av nâr han tittar ut och undrar vem som pajjat hans fönster. Och nâr man ligger som en sköldpadda pa rygg, minus en sko som man tappat nagonstans, och inte kommer upp. Det skulle kunna vara pinsamt, men det vet jag sa klart inget om. Nepp.
    Tadaaa!...liksom
  • Pynta

KarJac skrev 2008-12-12 20:01:26 följande:

Med mina tillgångar. *ler mystiskt* Varför kan man inte citera dig Milli?
    Undrar jag också. Jag vill kunna citera Milli NU!!
  • Pynta
    Pelargonen skrev 2008-12-12 21:15:55 följande:
    Gute: Vad innebär det att vara "bakfylld"?
    Jag har också funderat på det....men inte vågat fråga.
  • Pynta

DanBe skrev 2008-12-12 21:32:48 följande:

Ni som har döttrar här i tråden kan ju ha en omröstning om vilken som är sötast. Priset blir en dejt med min son om 14 år.
    Är din son söt? Jag funderar på om jag kanske skulle ge Parvel en röd spis i julklapp.
  • Pynta

siamusen skrev 2008-12-12 22:00:01 följande:

ska ni ga nu när jag snart far bilden
    Kommer att finnas här även om jag snart måste gå med hunden igen.
Svar på tråden dårt asöires setuG