• Pynta

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-13 18:01:30 följande:

Vi sitter och dividerar om vad som är vârst pa ett barn: Mitt utseende, men med proppens personlighet eller Proppens utseende med min personlighet?
    Jaha, och vad kommer ni fram till?
  • Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-13 19:55:30 följande:

Hej hej! Vi har gjort en massa godis Jag har haft hit min plastsyrra och hennes sambo, och mitt ex kusin och hennes dotter Hur mysigt som helst!
    Ditt ex kusin?! Ni verkar hålla sams i familjen.

Vad har ni gjort för godis? Får man smaka? * ber snällt*
  • Pynta

Själv har jag en liten parvel här som har drabbats av sin första dagisförkylning.
    Jag var först ut med att få den. Sedan gick den över till min dotter dock i en lindrigare form för att nu angripa Parvel med full kraft. Feber, tjock grönsnuva och ögoninflammation. Stackars liten.

• Pynta

o GUTEGIRL o skrev 2008-12-13 22:40:59 följande:

Varför är det snö överallt utom i stockholm?
    DET kan man verkligen fråga sig.
  • Pynta

Fast inte så långt. Inte långt alls faktiskt. En av mina grannar på våning ovanför mig dvs. högst upp i huset ska flytta och jag ska få ta deras lägenhet. Hurra!! Den lägenheten ligger snett ovanför mig och är mycket ljusare än min. Var och tittade på den i går. Dom har renoverat den själva och allting går i vitt utom ett par snygga ljusa fondväggar. Jag gläder mig !!

• Pynta

Millimina skrev 2008-12-15 13:37:10 följande:

Vad söt du är.

Men varför i helvete går det inte att citera dig. * arg gubbe*

( måste nog skaffa plus ändå )
  • Pynta

MissKaos skrev 2008-12-15 13:38:20 följande:

Millimina skrev 2008-12-15 13:37:10 följande:
    Dessutom slipper vi bära grejjer
    Och apropå det. I somras tog jag och körde en modell Flyttstädning här hemma. Rensade i skåpen och städade högt som lågt och i alla vinklar och vrår. Så den flyttstädningen som ska bli av nu kommer att bli lätt. Hurra!! en gång till
  • Pynta
    Ickan skrev 2008-12-15 13:58:06 följande:
    Vad skönt. När ska du flytta?
    Mitten på februari eller 1:a mars.
Svar på tråden dårt asöires setuG