• jamex

dårt asöires setuG

Pelargonen skrev 2008-10-11 16:09:23 följande:
    Vad fick Suri?
    en pojke!
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-11 16:12:14 följande:
    Weeeiiii!!!Vad heter han?
    vet inte.
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-11 16:11:58 följande:
    Kan du????? Men guuuuuuud vad du är bra! Och tänk att jag känner dig över internet!!! Får jag skriva det i min CV? Snääääällaaaaa!!
    hm.. ok då. *rodnar falskt*
  • jamex
    Millimina skrev 2008-10-11 16:12:01 följande:
    nu har jag pendlat ring. (visst går det bra med bildäcket om fälgen är borta?) Det cirklar runt runt. Fast det är å andra sidan fyllt med de andra tre barnen som plötsligt kände att de ville gunga. Grannarna glodde också där jag låg näck under trädgungan mitt ute på innergården... har ju inte rakat mig på ett tag...
    frågan är ju då om barnen i däcket påverkade pendlingen? eller grannens stönande bakom gardinen flåsade däcket i en viss riktning? har du känt på tappen?
  • jamex
    Pelargonen skrev 2008-10-11 16:16:40 följande:
    Jag lägger till din sida här på FL som plats du kan nås på för att lämna referens. Ok?
    abselut!

såg på Knight Rider i morse, snacka nostalgi... Helt undebar serie ju!
  • jamex
    Millimina skrev 2008-10-11 16:25:20 följande:
    Jag är fortfarande inte HELT säker på att trean som är femton månader nu är bra eller dåligt... hmm.. när tar glädjen över helt då på fyrat tro? När vi tvingas flytta ut på landet eller när det är staplat två barn i varje rum?? *ångest!!!!!!!!!!!!!*Ok. Lugnar mig. Det är säkert falskt alarm. Jag har inte kräkts ännu. Bara lite spänd i tuttarna. Har du haft samma grav. symptom alla gånger?
    Ta det lugnt, det är nog ingen fara. Jag var konstant skengravid i 18 månader ( iaf runt menstider) så mian symptom... nja ... ska man nog inte lita på. det mest tillfärlitliga var nog att jag fick ap-ont i svanskotan en vecka. En vecka senare var jag på smällen enligt kisspinnen. Kan inte förklara det på annat sätt.
  • jamex

Hej Suri o Sune! Grattis! *kastar konfetti*

• jamex
    KarJac skrev 2008-10-13 22:00:56 följande:
    Förrested, DanBe mms:ade en bild:
    Hälsa att rosa klär honom, men att halsbandet var LITE för mycket.
  • jamex
    KarJac skrev 2008-10-14 08:36:27 följande:
    När kommer utomjordingarna.
    De äter frukost, lugna dig!
  • jamex
    DCLXVI skrev 2008-10-14 08:52:47 följande:
    Jaha är det det de sysslar med på min balkong??
    Jepp.
    Stör inte den alien som äter. Då förvandlas de till en Mogwai.
Svar på tråden dårt asöires setuG