Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-10-22 21:11:19 följande:
    Hej hej hej
    hemskt mycket hej

*nynnar*

Hur mås?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus

*går och blir ren*

• Perry the Platypus

*gone*

• Perry the Platypus

*är sjukt ren och väldigt hårlös överallt*

Får jag svamp nu igen så dödar jag Ego.

• Perry the Platypus

Nänä, skit i mig då. Nu ska jag packa.

• Perry the Platypus

Jag har haft en riktig skitdag idag och den är inte över ännu. Ego kräktes igår kväll, har hög feber och orkar bara vara till besvär. Arvid är smhängig och trotsar som fan. Igår kväll envisades han  med att glo på Molly mus till 22(!) för jag orkade helt enkelt inte ta nån strid eftersom jag misstänkte att han fått öroninflammation. Idag misstänker jag bara lindrig flunsa i kombo med tjurskallighet. (Han sitter här bredvid och bligar som vanligt på Molly mus).

Men nu när jag läste era idiotinlägg på typ sidan 458-459 så fick jag faktiskt fnissa för första gången idag.

MVH

• Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-10-25 20:41:39 följande:
    usch, lät inte så kul. Ge barnen sprit och lås in dem i bilen! Ni har väl dvd-spelare där? Glöm inte nycklarna i tändningen bara!
    Ego är min man. Har bara ett kid.

Men idén i sig är inte dum.
  • Perry the Platypus

Ja, kom inte hit då - räcker så bra med en kräkis här hemma.

*ler*

Mvh

• Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-25 20:48:20 följande:
    *reklampaus*Börjar med att pussa på Bella,fortsätter med rapport från tv 4:Om jag vore lesbisk så skulle min tjej se ut som Carina BergKonstaterar att Tony Irving lär få några rader i kvällstidningen imorrn.En av killarna i juryn ser bra ut.Jaa,bara några reflektioner från tv-soffan.
    Om JAG vore lesbisk skulle min tjej se ut så här: www.byrnerobotics.com/forum/uploads/DavePruitt/2006-03-30_233153_jaime_pressly_6.jpg
Svar på tråden dårt asöires setuG