Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Chilimon skrev 2008-10-28 09:55:52 följande:
    Det var fyra år sen vi höll på sist, och andedräkten har försvunnit på den tiden Han är även mognare och inte lika trög Men tillbaks till din fråga, ja-det är han
    Chilimon skrev 2008-10-28 10:01:08 följande:
    Obs, jag har inte varit otrogen fysiskt. Bara fått känslor
    Majj gååd, det måste vara svårt att låta bli - han har en kropp som en gud!

Och var befinner sig sambon i allt detta då? Vet han om att han hänger löst?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    KarJac skrev 2008-10-28 10:10:34 följande:
    Det är bra att det är tisdag för då är det en dag närmre helgen!Fattar ni väl?
    *fattar att PP skelar*
  • Perry the Platypus
    DCLXVI skrev 2008-10-28 10:17:32 följande:
    Bra, det är dumt att vara otrogen. *vet*
    Ja, iaf om man har en önskan om att hitta tillbaka till den man är otrogen mot.
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 10:37:25 följande:
    Ja fy fan Sist vi fikade fick han inte ha tröja på sig, bara jeans*fniss*Ja sambon vet att jag knappt har några känslor kvar, och att det känns som att han har strulat sönder förhållandet. Han säger själv att han har sig själv att skylla. Vissa stunder älskar jag sambon mer än allt annat (när han inte är hemma såklart) men så fort han kommer hem och slänger upp sitt pung och rövluktande arsle i soffan vill jag sparka ut honom. Märkligt det där...
    Det låter som att du är klar med sambon. Varför inte gå isär och fundilera vidare på saken istället?
  • Perry the Platypus

*är chockad över det puberala beteendet i tråden*

• Perry the Platypus

*snörper riktigt käringaktigt på munnen*

• Perry the Platypus

*oroar mig för om Chili märkte att jag hade hoprullade strumpor i behån*

• Perry the Platypus

*går och skär mig av pur ångest och skam*

Se - jag kan vara som en 15-åring jag med!

• Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 12:19:37 följande:
    Nu blev det nästan för mycket här...Dagens smör:"Dom här sista veckorna sen vi tog upp kontakten igen så har jag inte kunnat tänka klart. Jag svävar hela tiden på ett moln o känner mig full av kärlek som jag vill ge till dig. Du är verkligen min drömkvinna och att jag kanske får göra dig lycklig i detta liv är stort för mig.Större än ja nånsin har trott att gud och mina nära i skyn har givit mig.Vill göra oss lyckliga tillsammans och ge dig och Navara en trygg och kärleksfull framtid."Tror han på gud? *chockad*
    Han är ju faktiskt lite läskig nu....
  • Perry the Platypus
    Chilimon skrev 2008-10-28 13:00:23 följande:
    24500 före skatt och en bil från 04. Duger det? Hans förra tjej fick ju sina sillisar i julklapp, jag vill ha nya fälgar på min bil... Hmmm
    Duger alldeles utmärkt iofs.

Men han tror på gud. Fundersam
Svar på tråden dårt asöires setuG