Inlägg från: Perry the Platypus |Visa alla inlägg
  • Perry the Platypus

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-10-25 21:09:05 följande:
    Njaa.fööör snygg.
    Jamen hon skulle vara vrålkåt på mig och mina kurvor så det skulle inte vara ett problem.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Pynta skrev 2008-10-25 21:09:50 följande:
    Och jag som är hetero skulle vilja se ut så där.
    Ja, det vore säkert ett uppsving precis som för de flesta andra av oss.
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-25 21:13:23 följande:
    *hjälpte till lite mer*
    Det sorgliga är att ts ville ha din B&J-glass...
  • Perry the Platypus
    jungfu skrev 2008-10-25 21:15:33 följande:
    *är på teambuilding på ett slott*
    Sedärja! Själv var jag på teambuildning på Kolmården torsdag till fredag och hade det så trevlgit  och kastades sedan in i helvetet på jorden direkt vid hemkomsten. Fundersam
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-25 21:17:44 följande:
    Kaviar då?
    Isch.
  • Perry the Platypus

*saknar att inte längre ha tv i sovrummet*

Tant Greta skrev 2008-10-25 21:22:21 följande:
    Tv 4 kallar.
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-25 22:04:50 följande:
    Ok här kommer min dag:Efter 2h smn inte mycket tålamod med barn som knuffar, biter och nyps. Hade kaosmellan8:30 och 9:30 sen somnade Agge. Efter lunch somnade bägge barnen väckte Bea vid 15:30 klädde oss och åkte till min mamma. Kom därifrån strax efter 20 och skulle då natta Agge. Efter 768 tillsägelser till Bea, bet hon mig och jag tog ut henne i hallen och sa till, med hg röst att det var fel. Även att jag inte orkar tjata och att hon skulle sitta i vardagsrummet och vänta.Då ringer det på dörren, och väcker Agge igen, där står en granne och säger att hon inte orkar vara tyst utan jag måste sluta skälla på Bea hon hade hört mig från 17, även varje deg hela dagarna.
    Oj. Svår situation. Det kanske låter väldigt hemskt i hennes öron och kan vara en väckarklocka för dig att du ev. låter värre än du menar?
  • Perry the Platypus
    Tant Greta skrev 2008-10-26 11:03:58 följande:
    En "vill ha"-möbel definitivt Manikyrbord?
    Kan de mena sminkbord tro??
  • Perry the Platypus

Eller kanske toalettbord.....

Svar på tråden dårt asöires setuG