Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Suri skrev 2008-11-12 09:53:55 följande:
    Åhå, ja det var duktigt. Jag sitter fortfarande i morgonrock. Men jag har bäddat sängen och slängt in en tvätt i maskinen. Rätt så duktig!Funderar dessutom på att ta en dusch. Fast då måste jag göra det nu. Sune sover säkert inte så länge till.
    Kan du inte ta en dusch "tillsammans" med Sune, typ sätt honom så att han ser dig medans du duschar??
  • Fröken Sophia
    Chilimon skrev 2008-11-12 09:11:38 följande:
    SPAM!
    det är ju bara för att ingen pratar med mig. Och jag försökte faktiskt göra en pippo, men min chef avbröt mig.
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-12 09:25:06 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 09:07:02 följande: mm, sova i andra sängar än sina egna kan vara mindre lockande..
    Nja snarare att jag är lite orolig för att det är så nära inpå bf. Tänk om det sätter igång på tåget ner till Malmö. Vad gör jag då? Ber Surfer att slänga sig i bilen???
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-12 09:41:41 följande:
    Jag måste hitta såna, vill prova ju. De sursockrade är däremot inte goda.
    De är superdupergoda. Jag har några stycken kvar i min godislåda. Som förutom bilarna innehåller mjölkchoklad, mjölkchoklad med lakrits samt daim.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-12 10:14:03 följande:
    Sune är lite "kinkig". Han är en sådan bebis som inte direkt är nöjd på en filt eller i en babysitter. Men han är ju bara 1 månad också. Inte så road av att titta på saker än. Han vill mäst känna saker. Som mitt bröst i sin mun typ Annars är han hur lätt som helst. Skriker aldrig. Tjock och nöjd.
    Kan du inte stå ut med att han gnäller i en 5 minuter då medans du duschar??
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-12 10:17:55 följande:
    En godislåda, åååh vad gott. Men jag måste skärpa mig nu o undvika godis iafarbetstid.Fröken Sophia skrev 2008-11-12 10:14:01 följande:
    Ja den är fin att ha här på jobbet, alldeles privat och hemlig också Inte ens Surfer vet om att den finns.

Varje vecka säger jag till mig själv att nu får du sluta äta så mycket godis. Men äsch. Det är ju så gott.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-12 10:19:30 följande:
    kanske
    Testa!!! Det kanske går bra.

Jag ska egentligen inte råda i den här frågan eftersom jag inte har barn själv, men jag minns hur det var när Sonic var liten valp och gnällde och gläfste så fort man gick på toa och stängde dörren...jättejobbigt och slutade alltid med att han fick följa med in på toa. Så sitter man där och kissar och kliar vovven under hakan samtidigt.
  • Fröken Sophia

Nej nu har jag en massa jobb att göra. Ses sen babes!

• Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-12 10:26:06 följande:
    Vänta du bara.1 min förtvivlad babygråt känns som evigheter....
    Mmmm...längtar
  • Fröken Sophia

*smaskar i mig ett par shåkladdoppade bilar*

Svar på tråden dårt asöires setuG