Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

*vill gå och lägga mig igen*

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-14 09:00:58 följande:
    Nej nej, gå du och luncha med dina fiiiiina vänner.
    Du det är faktiskt en lunchdejt med min älskade sambo som står på tur idag. Vi har inte unnat oss det på månader känns det som.
  • Fröken Sophia
    LickMeUp skrev 2008-11-14 08:59:15 följande:
    hejhejlillskiten är inne på sin 4e dag med hög feber ( över 39.5) så det blir sjukan sen...ja är trött... är verkligen lockande att jobba sen...
    Nej var trist. Stackarn...

...och stackars dig också för den delen.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-14 11:25:22 följande:
    *är jättehungrig*Jag har gått upp alla kilona jag gick ner i våras + ett kg till!! *olycklig*
    Okej, lugn och fin nu.

Gå och ät en halv burk majonnäs tillsammans med en ordentlig bit kött. Så vips, har vi löst båda problemen.
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-14 11:58:39 följande:
    Morgon
    Ähhhh. Nu ska jag gå på lunchdejt med min sambo.

Eller förlåt, lunchträff. "Dejt" är kanske inte ett vedertaget uttryck enligt Bellas språkvårdande kollega?
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-11-14 12:47:11 följande:
    Näe,en annan. Vågar inte skriva mer,vill inte att de ska bli igenkända.Ärendet ligger hos polisen nu,sen ska väl soc säga sitt.Usch,känns som en dålig FL-tråd det här.
    Ja faktiskt. Så även de dåliga FL-trådarna kan vara på riktigt
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-11-14 12:02:00 följande:
    Lunchmöte tror jag att det heter.
    Men brukar man pussas på lunchmöte?

*tänker efter*

Fast det gjorde vi faktiskt inte Jag höll honom under armen bara när jag gick, eftersom jag har lite ont, annars var det inte mycket romantik över det hela.
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-14 12:50:36 följande:
    Nej, de sov har jag fått veta nu. Jäkla unge o hålla mig vaken mellan 4.30-6.00 o sen sova hela fm. *grr* fast han ahr fått sin första tand nu.Tant Greta skrev 2008-11-14 11:27:39 följande:
    förlåt, men borde han inte hållit påsättaren vaken då? Han är ju faktiskt pappaledig om dagarna.
  • Fröken Sophia

Men Greta, om det finns misstanke om att ett barn far illa är det inte bra om soc reagerar då, tills saken är utredd?

Oavsett vems sida man än står på liksom?

• Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-14 12:53:47 följande:
    Man kan tycka det... fast det var mig han ville äta på och jag kunde efter det ha väckt påsättaren o sagt till honom att ta hand om ungen men jag visste att jag ändå inte skulle somna om förrän A sov så det var liksom ingen vits med det.Fröken Sophia skrev 2008-11-14 12:52:16 följande:
    Ohuii vad det låter läskigt när du uttrycker det så..."äta på". Men jag förstår.
Svar på tråden dårt asöires setuG