Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-11-12 12:21:12 följande:
    Påsättaren skickade meddelande vid tiotiden. De hade sovit till kl 9 båda två och sedan hade A bajsat en blöja full med så äckligt bajs så påsättaren höll på att kräkas. Nu fick jag ett meddelande om att A sitter o drar katten i pälsen och katten blir sur men vill ändå inte flytta sig för att han har en så bra plats i soffan. Vardagsspänningen håller påsättaren sysselsatt helt klart
    Haha, ja tur är väl det Låter som om de har en ganska trivsam dag dock.

Hur har du det på jobb då?
  • Fröken Sophia
    Ickan skrev 2008-11-12 13:00:49 följande:
    Ja det verkar gå bra, han äter tydligen lite lite men det ändrar sig nog så småningom.Jag har det jättebra på jobbet. Fröken Sophia skrev 2008-11-12 12:59:15 följande:
    Äsch det är ju en omställning för dem båda, och får väl ta lite tid. Klart att det kommer att gå bra!
  • Fröken Sophia
    Chilimon skrev 2008-11-12 13:09:57 följande:
    Du såg att jag ändrade om lite vackert i en del va?
    Näeee. NU såg jag ju.

*fnissar*
  • Fröken Sophia
    Chilimon skrev 2008-11-12 13:14:56 följande:
    Förlåt, är så jäkla översexuell, kunde inte låta bli att onanera nu heller *börjar göra lunch*
    Så ja så ja vännen, det är lugnt, vi förstår.
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-12 15:16:13 följande:
    Bra idé men jag tänkte mer nagot som Clovis kan ha nytta av som räcker lânge.
    aktier? borde gå att få rätt billiga just nu
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-12 15:01:18 följande:
    Fan ocksa. Jag haller pa att bli sjuk.
    Sjuk hur då?
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-12 15:25:57 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-12 15:20:55 följande: Hängig, trött, ont i ögonen,snorig och pissig.
    Låter onekligen som att du kanske t o m är sjuk

Verkar vara ganska många i tråden som är det just nu. Smitta inte mig är ni snälla, jag är ganska trött som det är faktiskt.
  • Fröken Sophia

Fy fan vad ledsen man blir när man läser om "djursexnätverket". Det är bara så obeskrivligt äckligt. Särskilt när man har hund själv, bara tanken på det

Och stackars, stackars djur alltså. Fy fan en gång till.

• Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-11-12 16:04:44 följande:
    What?Hur fan kan man tända på djur? I don't like 'em.Visste ni förresten att giraffer gärna förlustar sig med en av samma kön? Ska det ändå inte bli bebisar kan det liksom kvitta./Dagens Mitt i PP-naturen
    Nej det är fan helt obegripligt hur man kan vilja ha sex med djur.

Nåja, girafferna verkar ju ha fattat poängen, men jag undrar - hur gör hongirafferna?
  • Fröken Sophia

Ääääsch nu har jag sorterat en massa papper. Shit vad med räkningar man betalar varje månad.

Ska slänag mig i soffan nu, men ett gäng pepparkakor och ett stort glas julmust som närmsta sällskap.

Puss puss

Svar på tråden dårt asöires setuG