• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 08:43:22 följande:
    Vad ska du göra i stockholm förresten?
    Utbildning i förvaltningsrätt.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 08:39:15 följande:
    Du kanske kan hälla ner räkskal i hennes brevinkast? Det borde lära henne något.
    näe, det behöver du nog ingen hjälp till! Det gör man ju i smyg. Gör din chef sådant för dig? Härligt att ha en sådan på sin sida!

Jag gör saker in the open. Argumenterar och skäller ut. Tar i försvar. Sådant. Har allvarliga funderingar på att starta websidan: vuxen.se. Dit kan man vända sig när man behöver någon som står på ens sida. Har bara lite svårt att tänka ut hur betalningen ska skötas.. Ska man ordna det som någon sorts telefonhorelinje?
  • gutegirl
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 08:44:13 följande:
    Utbildning i förvaltningsrätt.
    Åh, det låt faktiskt jättekul! Vad har ni för föreläsare? Får jag gissa på att ni ska vara i Wennergren Center?
  • Perry the Platypus
    Millimina skrev 2008-10-07 08:44:30 följande:
    näe, det behöver du nog ingen hjälp till! Det gör man ju i smyg. Gör din chef sådant för dig? Härligt att ha en sådan på sin sida! Jag gör saker in the open. Argumenterar och skäller ut. Tar i försvar. Sådant. Har allvarliga funderingar på att starta websidan: vuxen.se. Dit kan man vända sig när man behöver någon som står på ens sida. Har bara lite svårt att tänka ut hur betalningen ska skötas.. Ska man ordna det som någon sorts telefonhorelinje?
    Det är ju en fullständigt lysande idé!!!
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 08:45:06 följande:
    Åh, det låt faktiskt jättekul! Vad har ni för föreläsare? Får jag gissa på att ni ska vara i Wennergren Center?
    Nej, det är en intern utbildning som rättsenheten håller i. Vi håller till på ett hotell centralt vilket gör att jag hoppas extra mycket på att nån trådflicka vill ses en stund.
  • KarJac

Heeej sötnosar!
    har ni saknat mig?

Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • DCLXVI
    KarJac skrev 2008-10-07 08:56:08 följande:
    Heeej sötnosar!har ni saknat mig?
    Ja, nästan onödigt mkt *gråter av lättnad*
  • Perry the Platypus
    Näeee. Jag är mest på dåligt humör efter den där hysteriska kunden.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 08:33:44 följande:
    Nu har en mycket arg kund skrikit åt mig och kravt att tala med min chef. *suckar*
    *grrrrrrrr*

Det är då man säger: JAG ÄR CHEFEN DIN JÄVLA SOPPROT. HÅLL KÄFTEN OCH GÖR SOM  JAG SÄGER!!!!
  • Fröken Sophia
    Har du varit borta???
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-10-07 08:34:16 följande:
    Ett STORT problem som jag verkar få dras med hela livet. Suck.Inte lätt att vara så charmig, snygg, sexig, rik, rolig och dessutom smart. Som sagt. VEM skulle inte bli kär? Jag är ju tom själv kär i mig!
    Otroligt kär i dig själv efter vad det verkar. Fundersam
Svar på tråden dårt asöires setuG