• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • LickMeUp

jaha ja

Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Garageänkan

Hej alla snyggisar.

Jag har fem skavsår på fötterna DET NI?! Måste typ compeed skavsårsplåster var så helvetes "billiga" 6, 90 kostar sex små plåster herregud det äter vi middag för två dgar hela familjen. Dessutom var mina nya reebok promenadskor SKITDYRA (jag har tänkt börja vandra lite o kvällarna) så dethär sportande blev en DYR saga. Lika bra att försoffa sig igen tror jag. *köper chips*

• DCLXVI
    Garageänkan skrev 2008-10-07 10:34:12 följande:
    Hej alla snyggisar. Jag har fem skavsår på fötterna DET NI?! Måste typ compeed skavsårsplåster var så helvetes "billiga" 6, 90 kostar sex små plåster herregud det äter vi middag för två dgar hela familjen. Dessutom var mina nya reebok promenadskor SKITDYRA (jag har tänkt börja vandra lite o kvällarna) så dethär sportande blev en DYR saga. Lika bra att försoffa sig igen tror jag. *köper chips*
    Ja Compeed är ruskigt dyra, tyvärr (får man väl lov att säga) är de de enda plåster som falktiskt sitter kvar!! Så man får bita i det sura äpplet och hosta upp pengarna. Jag vet, jag får ALLTID skavsår av alla skor. Borde gå barfota, men jag bor i fel land för det tyvärr.
  • DCLXVI
    LickMeUp skrev 2008-10-07 10:13:42 följande:
    jaha ja
    Vad ??
  • Ickan

Det har vi med o påsättaren synkar sedan vidare till sin mobil. Det är jättebra.

Perry the Platypus skrev 2008-10-07 09:42:34 följande:
    Tvinga honom att sätta reminders i mobilen på det han ska göra. Dessutom är det guld värt att ha gemensam kalender på gmail.com - hett tips!
  • Tant Greta
    LickMeUp skrev 2008-10-07 10:13:42 följande:
    jaha ja
    Håller fullständigt med!
  • LickMeUp
    Tant Greta skrev 2008-10-07 12:19:23 följande:
    Håller fullständigt med!
    tack... känns bra!
    Fruntimmer är som madrasser mä hôl i
  • Ickan

A leker kast med stort babygym nu, snart landar nog ett ben i hans mun eller nåt.

• Tant Greta
    LickMeUp skrev 2008-10-07 12:20:14 följande:
    tack... känns bra!
    Kan inte du messa musen och säga att hon installerar opera mini via sin mobiltelefons webläsare.
    www.operamini.com är adressen.

Min mob  ligger ca 4O-hopp-på-krycka härifrån och jag sitter såå skönt nuGlad
  • Perry the Platypus

PP: Ikukibuki får 3 slutmuskler av fem möjliga.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG