• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-07 09:10:03 följande:
    *grrrrrrrr*Det är då man säger: JAG ÄR CHEFEN DIN JÄVLA SOPPROT. HÅLL KÄFTEN OCH GÖR SOM  JAG SÄGER!!!!
    Det hade varit väldigt tillfredsställande...
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-07 09:19:56 följande:
    Idag är jag trött
    För att dina slemsäckar till ungar hållit dig vaken hela natten?
  • Fåret Shaun
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 09:22:49 följande:
    För att dina slemsäckar till ungar hållit dig vaken hela natten?
    nope, stressad över att kalendern är fulltäcknad resten av veckan, och att jag blev väckt innan 6. Men hinner inte vila på dagen
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-07 09:32:11 följande:
    nope, stressad över att kalendern är fulltäcknad resten av veckan, och att jag blev väckt innan 6. Men hinner inte vila på dagen
    Hmm. Kan du peta bort nåt ut kalendern och bjuda dig själv en ansiktsbehandling?
  • Fåret Shaun
    Perry the Platypus skrev 2008-10-07 09:34:22 följande:
    Hmm. Kan du peta bort nåt ut kalendern och bjuda dig själv en ansiktsbehandling?
    Nja, inte med tanke på att det jag bett killen göra glömmer han så de saker som jag kan låta någon annan göra får jag göra iaf
  • Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-07 09:41:05 följande:
    Nja, inte med tanke på att det jag bett killen göra glömmer han så de saker som jag kan låta någon annan göra får jag göra iaf
    Tvinga honom att sätta reminders i mobilen på det han ska göra. Dessutom är det guld värt att ha gemensam kalender på gmail.com - hett tips!
  • Fåret Shaun

Vi har kalender sittandes i sovrummet. Men jag tycker han kan komma ihåg att köpa present till sin far själv och ta hem sin extra cykel från stationen. Men det kommer hamna på mig iaf

• MissKaos

*hittar er*

Åh. jag kände mig ensam och hjälplös när ni inte fanns

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-07 09:10:03 följande:
    *grrrrrrrr*Det är då man säger: JAG ÄR CHEFEN DIN JÄVLA SOPPROT. HÅLL KÄFTEN OCH GÖR SOM  JAG SÄGER!!!!
    Eller:
    "Tyvärr min chef är inlagd inom psykiatrin pga sina besvär med aggitationer, han återkommer om ca 3 månader evt"
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
Svar på tråden dårt asöires setuG