Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Någon som känner någon i hongkong möjligtvis??

• Millimina

Bilar är äckligt! Skumgodisar överlag är äckligt!

• Millimina

Suri, helt klart en träff med de allvarliga som bor i civiliserade trakter! Ser alltid fram emot att få se små bäbisar!!

Sophia. Skrattar _rått_ åt ditt bh-inköp. Mohahahaha! (hoppas den är fin och går att ha efter amningstiden! )

• Millimina

Och flicknamn. Tycker det är givet att hon ska få heta Mina. Det är ju det vackraste namnet all times! Annars Ilon, Irma eller Lone. Jajemen!

• Millimina
    KarJac skrev 2008-11-11 16:28:18 följande:
    Ellinor, Jesus eller Grottvold.
    ...skulle det där vara analogt?
  • Millimina
    Pynta skrev 2008-11-11 16:49:26 följande:
    Apropå flicknamn. Jag tycker om namnen Margareta, Margit, Marianne och Marika.
    [/citat]

Tant Greta skrev 2008-11-11 16:52:16 följande:
    [citat]
    Å jag gillar Magda,Irma och Lykke
    ...och Mina!
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-11 17:11:11 följande:

Visst fan,glömde  Mina Varför undrar du om Hongkong?Jag har en vän som är från H-K,ska jag fråga något?
    Jag skulle vilja importera lite väskdetaljer som finns där. Jag har inte gjort någon förfrågan närmare, men "rykten" säger att man måste beställa jättekvantiteter när man beställer, och att det är därför det inte finns något utbud i Sverige av dylika saker. Då tänkte jag att man kanske kunde få någon på plats att skicka... Det var bara en lös tanke i en förkyld hjärna.. Och självklart ska jag kontakta företaget för att höra mig för först.
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-11 17:37:41 följande:

Aha.Ska höra med henne.På plats är det nog lättare att deala ang antal och pris än på nätet,det gäller även att du hittar någon som du litar på och som kan engelska som kan skicka till dig.
    Tack,tack! Vet du hur prisläget är jmfrt med här?
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 17:40:25 följande:

ALla som klickar på den här tråden får betala 50 öre per klick till TS!!
    Får inte betalt av TS då?
Svar på tråden dårt asöires setuG