Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Vår bäbis har lärt sig göra surrbuttar. Lagom roligt när han är förkyld...hrm.. Hans pappa förstås.

• Millimina

Gute: Haha

En surrbutt är när man pruttar med läpparna mot någons hud så det surrar och buttar samtidigt.

Tänk er ettårings snoriga näsa. mmm! Gulligt. Nästan som pussarna med vidöppen mun och tungan stickandes ut som han har börjat dela ut.

• Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-13 19:20:37 följande:

JAg skrev i hennes blogg att gammal hårdrockare hade rätt i sin kommentar som han skrivit
    Fast han hade ju inte rätt.

Det är ju det roligaste med allt!
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-13 20:29:00 följande:

Hans blog är underbar!
    Mohahahahaha! Damaged goods.

Gillade också de inläggen jag läste, jätteroliga ju!
  • Millimina

Gute. Tonårsflickorna har stoppade behåsar just för att de inte ska frysa tuttarna av sig. Jueh. Vad trodde du stoppningen berodde på??

• Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-13 21:10:28 följande:

Nja..du måste äta mer,då går illamåendet garanterat över. 

Greta. De här kollegorna du har som vänslas. Vad är reaktionen bland alla andra? Finns det människor som är arga eller sura på dem?
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-13 21:42:43 följande:

Det sjuka är att alla ser dem som ett par,alla accepterar det.Jag blev faktiskt lite paff när jag fick reda på att han är gift,hon pratar om honom som sin pojkvän.(De är 50+).Båda är supertrevliga och omtyckta på jobbet och jättekära. Nu hade det säkert varit annorlunda reaktioner  om frun hade jobbat på Företaget.

Vad fint. Det finns hopp om mänskligheten!
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-13 22:34:47 följande:

Björn Ranelid? Gillar ni honom?
    Han är gräslig. Min kompis intervjuade honom en gång. Står inte ut att se honom på bild ens efter det.

Böckerna jag har läst har väl varit ok dock. Men jag läste dem innan, så jag hade inte äckel-päckelglasögonen på mig
  • Millimina

Förlåt att jag övergav Raneliddiskussionen.

Jag har normalt svårt för ord-excesserande böcker, så jag tror inte att hans böcker är sådana. Jag har läst Tusen kvinnor och en sorg och en till som jag inte minns namnet på nu. Och jag tror, motvilligt, att jag tyckte de var ganska bra. Men det var som sagt innan jag visste att han var så dryg!

Nattinatti!

• Millimina
    DCLXVI skrev 2008-11-14 15:12:13 följande:
    Faan vad jag saknar att kunna skriva anonymt!! *skakar av abstinens*
    Vill du att jag ska skriva något skoj åt dig någonstans?
    Ge mig en länk!
Svar på tråden dårt asöires setuG