Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-11 17:43:35 följande:

Nej, det är den nya logiken! PRecis somom jag skulle ringa nån av er, då får ni betala det samtalet också. Jag ska skaffa 071-nummer.
    Det är en bra deal!
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-11 17:56:10 följande:

Jag har aldrig varit i H-K men i Peking ett antal gånger.Det är väl liknande prisläge. Peking är SUPERBILLIGT!Inte för att jag vet vad väskdetaljer kostar men riktigt fint pärlhalsband som kostar 1000kr här hemma kan du köpa för 100kr.Köper du lösa pärlor då blir det nästan gratis Skulle nog löna sig för dig att åka till H-K ,shoppa loss och skicka hem med fraktbåt.
    ooo... surfar fram lite biljettpriser..Vill du följa med?? Fatta vad roligt att bara åka på lite shopping!
  • Millimina

hm.. femtusen. Hur mycket får man för femtusen? Rätt mycket. Även om man inte åker dit själv och tittar..

• Millimina
    siamusen skrev 2008-11-11 18:21:42 följande:
    Irma är fint. Flicknamn âr svara...hmmmm...jag gillar: Lucille Georgia Hermine Flora Grace Violet Juliet Esmée Blanche
    Du glömde också Mina.
  • Millimina
    Suri skrev 2008-11-11 18:34:02 följande:
    Flora Juliet Fina De andra gillar jag inte Men man vänjer sig ju vid de flesta namnen. Ni har ju vant er vid Sune nu va?
    Och du hade stavat fel. Florina, Julina och Mina. Jättefint!
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-11 19:22:28 följande:

Det är klart.Då ska man nog ha ett företag så att man kan dra av resa,mat och boende. Jaa,jag kan följa med som assistent,kan bära alla dina shoppingkassar
    Då väljer jag nog Hong-Kong ändå före Peking tror jag.. Verkar häftigare på något vis! Säger jag utan att veta-veta...
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-11 19:26:24 följande:
    Jag har ingen aning om namn jag...??? Tycker att de flesta namn inte är fina nog, bara Mina, tar nog det!
    äntligen!
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-11 19:28:55 följande:
    Sluta fuskcitera mig. Jag känner en som heter Mina och henne gillar jag inte alls, så det namnet är inte så fint i mån värld, skulle kanske varit det men hon har förstört det. Hellre Minna då. det är finare.
    Näe, usch. Alla båda jag har träffat har varit hur trevliga som helst!
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-11 19:28:55 följande:
    Sluta fuskcitera mig. Jag känner en som heter Mina och henne gillar jag inte alls, så det namnet är inte så fint i mån värld, skulle kanske varit det men hon har förstört det. Hellre Minna då. det är finare.
    ...när jag tänker lite till på det så måste jag nog be dig om hennes adress så jag får..hrm.. se till att hon inte heter Mina mer..
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-11 19:30:26 följande:

Min H-K-vän som varit i både Peking och H-K tycker det.
    Bra. Då skaffar jag 1) ett jobb 2) startar företag 3) beställer biljetter 4) tar tjänstledigt 5) gör förlust första året något enormt så jag får dra av allt jag tjänar på anställningen och får resa och shoppa för det istället 6) ger Greta en present!

Greta är förövrigt ett jättefint namn. Och Kerstin, Karin, Gunnel.
Svar på tråden dårt asöires setuG