Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

DCLXVI skrev 2008-11-24 20:59:33 följande:
    Ja, det är klart du kan!
    är de inte oheders mot doktorn då?
  • Garageänkan
    DCLXVI skrev 2008-11-24 21:40:00 följande:
    Nej, de borde fan få gå dit tidigt morgonen efter och torka upp efter sej!
    Läs 64 i tråden. Vi brukar erbjuda spypulver och borste eller betala 50 euro. Alla har ett val liksom
  • Garageänkan
    DCLXVI skrev 2008-11-24 21:45:33 följande:
    Låter helt rätt i mina öron. Va fan grisar man får man ta reda på efter sej.
    Tydligen inte. Och spyr man ner en taxi så kostar det ju flera hundra euro att städa upp den i brukbart skick men det skall tydligen taxichaffisen stå för. Fan vad jag är glad att jag inte bor i ert puckade land skulle gå omkring och irritera ihjäl mig på alla såna där rixpuckon då
  • Garageänkan

Jaja innan nån blir sur. Nej alla svenskar är inte puckon. Bara alla jag träffar i trådar? Eller så är jag bara jävligt etiskt korrekt av mig. Eller preggofantisk

• Garageänkan
    DCLXVI skrev 2008-11-24 21:51:30 följande:
    Ja, det kan man ju fundera på.... Ja fast jag tycker nog också det är rätt självklart. Och jag bor i det här jävla landet. Men det finns mycket märkliga människor, mycket "men-vaddå-ska-jaaaag-attityd"
    Säkert finns det en massa såna här också så inte haka upp er på sverige i sammanhanget
    Men här är alla så torra och ingen vågar argumentera något utan bloggar tråkiga saker i en tråd och ingen orkar läsa... inte så konstigt att jag älskar att debattera
  • Garageänkan
    Eras skrev 2008-11-24 21:55:12 följande:
    Faen vad alla e grymma mot snoken.
    Vem eller vad är snoken?

*snyter mig hårt*
  • Garageänkan

Hej hej, var på Ul idag. Blubbe hälsar. Var ok. Gratis blev det också det gillar jag.

• Garageänkan

Blubbe var 7+2 fick ny tid i januari så då blir det BF bestämt osv. Skönt att Blubbe verkade ok iaf.
    Blubbe var liten fast man ser ju redan att det blir en sötis , typ 1 cm stor.

Svar på tråden dårt asöires setuG