Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-20 20:33:04 följande:
    Jag ska hoppa i ett varmt vad med draken. Dags att läsa ut den där jävla boken nu, en gång för alla. Cocken är och hämtar ut ett paket som vi inte vet vad det är (mycket spännande) och jag håller på att shoppa en crosstrainer. Nu är det fan dags att röra på fläsket.
    Vill du inte ha din crosstrainer sen så skicka hit den bumso. Jag måste gå ner alla gravkilon och nu blir det ju ännumera kilon. Så i sommar tar jag emot den med glädje...
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-20 20:35:26 följande:
    Då kan du köpa den för dubbla priset; det är trots allt the famous PP som haft den i sin ägo. Funderade på ett Wii Fit först, men där var det bara yoga och armhävningar typ. Hatar det.
    Min ena kollega blev fit as hell efter att ha köpt en crosstrainer. På allvar. Men hon slutade äta riktig mat och lever på såna nutrilett drycker och har pissigt humör och skabbigt hår och hy nu. Men fit as hell... så. Jag tror på crosstrainern men skippa nutrilettet...
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-20 20:38:49 följande:
    Jag kommer fortsätta att äta som i dag (fast lite mindre kolhydrater och inget godis) men träna så fort jag vill se någon av alla mina serier jag följer. Borde bli ett par timmar i veckan. Nu är det fan dags alltså, har inte tränat på miljarder år.
    Inte jag heller. Inte sen dinosaurerna levde typ. Men jag får ta igen allt i sommar sen när blubben förhoppningsvis är ute osv.
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-20 20:40:58 följande:
    Min blubb kom ut för 2½ år sedan, ursäkterna är slut. Nu tjänar jag ju till och med en massa pengar så ekonomin kan jag inte skylla på heller. Som sagt, det är dags!
    Hm ja denna grav kom ju som på bställning, min kropp började faktiskt kännas ok igen men nu vips är alla byxor förspända o tröjorna rullas upp igen och man känner hur man sväller... FAN vad jobbigt det är att svälla. Jag är så avis på dem som går upp under 10 kg på grav, jag går säkert upp 30 igen typ
  • Garageänkan

Jag tänker absolut köpa en Crosstrainer sen, oh ha den i vardagsrummet och träna istället för att sitta och gko på TV.

• Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-20 20:45:57 följande:
    Exakt! Fan vad gött att motionera och kolla på sexig David Duchovny samtidigt!!! Blir typ helt upphetsad av själva tanken.
    Du får göra en motivationstråd till mig sen. alltså med sensuella före och efter bilder på din kropp och när du tränar.. som en morot till mig BF är ju i början av juli så du hinner
  • Garageänkan
    KarJac skrev 2008-11-20 20:48:13 följande:
    Ojojoj vad jag ska fota. Jag tränar bara naken vet du!
    Jaaa, ser gudt!!! Dreglar lite
  • Garageänkan

BELLA: Nej det är inte offentligt ännu, jag mår för illa för att vara tyst om det bara

• Garageänkan

jag vill också ha hemligheter. Annars sjunger jag.

• Garageänkan

Tant Greta skrev 2008-11-20 21:35:15 följande:

Håller på
    kta så du inte blir spammare:-!!!!
Svar på tråden dårt asöires setuG