Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-20 21:37:49 följande:

Skrev olika till alla
    bra, det är ju det som är det fula med FL och att jag inte får va anonym på 6 månader hur ska jag kunna starta anonyma trådar om gravidsymptomer nu då? Fan.
  • Garageänkan
    DCLXVI skrev 2008-11-20 21:39:38 följande:
    Jag får inte heller vara anonym... Ska vi inboxa om det??
    tycker jag det, det är fan inte rolig Först i maj elle nåt får jag skriva elakningkommentarer utan att få inboxar av stötta och sura idioter.... helvete.
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 21:42:34 följande:

JAg har april jag! Hahahaha!!
    Har du också?

Stackars sofia vad hon får skriva en massa trådar nu då?

Min första fråga är: Funkar Welledas olja mot bristningar eller går det lika bra med annat smörj?
  • Garageänkan

Får man fråga varför ni fick anonymiteten borttagen?

• Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 21:45:47 följande:

INget hjälper mot bristningar, det är genetiskt.
    Men hjälper det att smörja sig för att huden skall hållas elastisk då? Jag vill inte ha skinnpåse deluxe i 2 år till... typ.
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-20 21:47:29 följande:

Nej, för man får inte diskutera åtgärder från moddarna i trådarna här.
    Ok. Jag skriver inget om någon moddis men jag lekte lite med en idiot i en tråd, det gillades icke men jag är helt säker på att den blev bannad. Så... 1-0 till mig
  • Garageänkan

Tack grätchen! Jag hade ju inge bristningar nästan med lillM bara liite på höger sida. Hoppas det inte blir lika mycket nu eller alls.:)

• Garageänkan
    jungfu skrev 2008-11-20 22:21:26 följande:
    & änkan + kb såklart!!!
    viftar med snabeln
  • Garageänkan

Nu ska jag sova om jag skal brottas med 46 ettor och tvåor imorgon. Det är en härlig ålder, tar inte alls kolen på en när man har en monstertvååring som får trotsanfall mitt i natten, nej då

*ser ut som en zombie*

Svar på tråden dårt asöires setuG