• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    Centurion skrev 2008-10-07 20:12:52 följande:
    Får man bli det om man försökt fåbarn i 15 år typ?
    MAn får bli gravid när man vill.
    Men är man 43 så är man 43. OCh bevisligen ovanligt gammal i samanhanget första barnet.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:13:48 följande:
    MEN AJ!*gråter*Titta vad hon har gjort, dumkärringen bröt min arm. *hajjfajjvar*  
    Nej ARMBRYTNING är en sport. Inte såååå ju!
  • Centurion
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 20:13:19 följande:
    Ja, så klart att man får.
    Tycker det är en aning tröttsamt när folk messar om vad som är gammalt eller inte, alla har inte lyxen att välja tyvärr..
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-10-07 20:14:57 följande:
    Nej ARMBRYTNING är en sport. Inte såååå ju!
    MEN DEN GICK JU AV! Du bröt ju AV DEN! *ledsen*
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:16:10 följande:
    MEN DEN GICK JU AV! Du bröt ju AV DEN! *ledsen*
    *spelar en sorglig sång på en liten fiol*

Hmmm, någon här som haft "mens som vanligt" och varit gravid?
  • Centurion
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:14:42 följande:
    MAn får bli gravid när man vill. Men är man 43 så är man 43. OCh bevisligen ovanligt gammal i samanhanget första barnet.
    Mm men jag antar att du som jag sett en massa trådar där det diskuteras vad som är "för" gammalt.
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Garageänkan
    Centurion skrev 2008-10-07 20:17:18 följande:
    Mm men jag antar att du som jag sett en massa trådar där det diskuteras vad som är "för" gammalt.
    Jag tycker att det är för gammalt när man kan dö av ålder innan barnet fyllt 20.
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-10-07 20:17:10 följande:
    *spelar en sorglig sång på en liten fiol*Hmmm, någon här som haft "mens som vanligt" och varit gravid?
    Nej.
    Centurion skrev 2008-10-07 20:17:18 följande:
    PÅ FL eller IRL?
    IRL får man bestämma själv, på FL bestämmer FLmoralisterna med sina mögelkakor.
    Fast jag tyckte tanten som var över 65 (var det inte 70??) som fick tvillingar var magstarkt.
  • Garageänkan

Både för pappor och mammor.

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-10-07 20:18:32 följande:
    Jag tycker att det är för gammalt när man kan dö av ålder innan barnet fyllt 20.
    I min släkt blir vi runt 90 år. Så jag kanju skaffa ett par lagom till pensionen. Perfekt! *orka*

Nä, så länge man orkar med så. 70-års tanten lixomhur ska hon orka? Det kanske går till dom är 5-6 men sedan..
Svar på tråden dårt asöires setuG