• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • gutegirl

NEJ; DÅ BLIR DU BANNAD!!!

SNART ÄR DET KRABBFISKE!!

Millimina skrev 2008-10-07 21:33:35 följande:
    Jag är inte snål. Bara fattig. Skaffade barn vid tjugo, så jag sitter här och skyller mig själv. Och ska tydligen straffas med att inte få skrika på effell ens.
    www.gutegirl.blogspot.com 500 besökare/dag kan VISST ha fel
  • Millimina

får jag kalla dig PP då? *viskar ömt: knulla mig, o PP* (VAD knullar du mig med... gillar ju kukar.. du hade nog haft en fin en om du haft en större...)

• gutegirl

JAG VINNER; JAG VAR 18!!!!!

KarJac skrev 2008-10-07 21:34:43 följande:
    TYCKER FAKTISKT ATT DU ÄR VÄRD ATT FÅ SKRIKA LITE DU MED FAKTISKT. SKAFFA BARN VID 20 SKA MAN JU INTE STRAFFAS FÖR. JAG VAR I ALLA FALL 23. OCH JAG FÅR SKRIKA.
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 21:34:50 följande:
    NEJ; DÅ BLIR DU BANNAD!!!SNART ÄR DET KRABBFISKE!!
    JAG FATTAR FORTFARANDE INTE DE DÄR KRABBFISKARNA. MÅSTE SKAFFA DEN KANALEN ALLTSÅ.
    Millimina skrev 2008-10-07 21:34:51 följande:
    får jag kalla dig PP då? *viskar ömt: knulla mig, o PP* (VAD knullar du mig med... gillar ju kukar.. du hade nog haft en fin en om du haft en större...)
    YOU CAN CALL ME PP AND I HAVE A GIANT LÖSPENIS I CAN PUTTA ON ME!
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Millimina

KJ. jag var ju faktiskt hela 21,5. Men Spargel hade inte fyllt tjugo. *skryter*

• KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 21:35:26 följande:
    JAG VINNER; JAG VAR 18!!!!!
    JAJA, DU SKA ALLTID VARA VÄRST! JAG HAR JU TVÅ MÄN MED SAMMA MAN SÅ JAG ÄR JU EN JÄVLA LOSER.
  • gutegirl

MEN DET HAR JU JAG MED!!!

KarJac skrev 2008-10-07 21:36:16 följande:
    JAJA, DU SKA ALLTID VARA VÄRST! JAG HAR JU TVÅ MÄN MED SAMMA MAN SÅ JAG ÄR JU EN JÄVLA LOSER.
  • Millimina
    KarJac skrev 2008-10-07 21:35:48 följande:
    YOU CAN CALL ME PP AND I HAVE A GIANT LÖSPENIS I CAN PUTTA ON ME!
    whuhu! Lets ride! Oh, PP. Din strapon är sååå hååård. (den ÄR svart va? har alltid velat ha små mörka barn!)
  • KarJac
    Millimina skrev 2008-10-07 21:35:50 följande:
    KJ. jag var ju faktiskt hela 21,5. Men Spargel hade inte fyllt tjugo. *skryter*
    JAHA, MEN DÅ KAN DU INTE SPELA FATTIG-KORTET. FÖRSÖK "JAG VÄGRAR BETALA FÖR NÅGOT SOM BORDE VARA GRATIS"-KORTET. KAN FUNKA!
  • KarJac
    o GUTEGIRL o skrev 2008-10-07 21:36:53 följande:
    MEN DET HAR JU JAG MED!!!
    JOJO, MEN SEDAN HAR DU JU FLER BARN MED MIG MED FLER VÄN. DÅ VINNER MAN!
    Millimina skrev 2008-10-07 21:36:55 följande:
    whuhu! Lets ride! Oh, PP. Din strapon är sååå hååård. (den ÄR svart va? har alltid velat ha små mörka barn!)
    HALLÅ... *PEKAR PÅ HÅRET*
    VAD TROR DU LIKSOM?
    *SÄTTER PÅä
Svar på tråden dårt asöires setuG