Du måste logga in för att svara i en tråd.

• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Garageänkan

Jag har en pytteliten flytning mörk- sak INTE mens som vanligt alltså. Jag borde testa mig.

• Centurion
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:18:43 följande:
    PÅ FL eller IRL? IRL får man bestämma själv, på FL bestämmer FLmoralisterna med sina mögelkakor.Fast jag tyckte tanten som var över 65 (var det inte 70??) som fick tvillingar var magstarkt.
    FL såklart och i smyg IRL... haha men det är ju roligt om man lever närr ungen är 10 också
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:20:10 följande:
    I min släkt blir vi runt 90 år. Så jag kanju skaffa ett par lagom till pensionen. Perfekt! *orka*Nä, så länge man orkar med så. 70-års tanten lixomhur ska hon orka? Det kanske går till dom är 5-6 men sedan..
    Min kusin som fick barn som 22 åring med en pappa till barnet som är äldre än hennes egen pappa. Hennes man var typ 56 år när barnet föddes. Det är för gammalt.
  • Centurion
    jungfu skrev 2008-10-07 20:21:02 följande:
    Jag har just lagt upp en bild på min blogg som skulle få fl-konglomeratet att explodera av ilska. gissa vilken? levamedirlandare.blogg.se
    ?
    Welcome to walk a mile in my moccasines
  • Garageänkan
    Garageänkan skrev 2008-10-07 20:21:32 följande:
    Min kusin som fick barn som 22 åring med en pappa till barnet som är äldre än hennes egen pappa. Hennes man var typ 56 år när barnet föddes. Det är för gammalt.
    nu ljög jag han är över 60 år nu. hennes man alltså. barnet är 2 år.
  • jungfu
    Centurion skrev 2008-10-07 20:16:07 följande:
    Tycker det är en aning tröttsamt när folk messar om vad som är gammalt eller inte, alla har inte lyxen att välja tyvärr..
    Min farfars syster var en sån cool brutta, operadiva som var älskarinna åt nån höjdare i sthlms affärsvärld på 30-40 talet. Hon blev mamma när hon var 42. Och levde sen ensam med sin dotter, och hade det skitbra tills hon dog 97 år gammal för några år sen, och då var hennes dotter 55 år....
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-10-07 20:20:34 följande:
    Jag har en pytteliten flytning mörk- sak INTE mens som vanligt alltså. Jag borde testa mig.
    Ja.
    Jag blödde rätt rejält i början av grav. Från livmodertappen. Det var mörkare än vanlig mens.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    jungfu skrev 2008-10-07 20:21:02 följande:
    Jag har just lagt upp en bild på min blogg som skulle få fl-konglomeratet att explodera av ilska. gissa vilken? levamedirlandare.blogg.se
    VA? Vilken?   Söt..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-10-07 20:24:06 följande:
    Ja.Jag blödde rätt rejält i början av grav. Från livmodertappen. Det var mörkare än vanlig mens.
    Ok jag ska göra det...
Svar på tråden dårt asöires setuG