Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-11-13 19:52:55 följande:
    Typ en massa folk p msn som jag aldrig pratar med har börjat skriva hej hej och sen nånting litet til l och sen standardfrågan: Är det dags för syskon snart då? ALLA JÄVLA skriver nåt liknande. Blir så trött på dem. Kanske jag borde tala ut i kvällstidningen haha
    Mm.... Folk har REDAN börjat fråga mig när vi ska ha nr 2.. Och det var ett j-a tjat om det inte var dax att skaffa barn snart förrut.. JAg brukade tillsist fråga folk varför dom undrar det. OCh om dom inte tycker det är en sak mellan mig och min man. Surt kasnke, men dom hade ju inte med mina behandlingar och skit att göra.

Nä, nu ska jag ta mina läckande tuttar och gå och sova.
     JAg kan sammla mjölk till morgonens kaffelatte åt HELA tråden.   *alla blev så frullesugna så nu*

Godantt bitches. 
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

Hej. Hemkommen från kurs.. KÖpt revben + potsallad + cola. Ska gå och äta nu. Förstår på musen att det är läge att ladda ordentlgit så manhar ngt att leva på i framtiden?

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-14 19:15:12 följande:
    Japp
    mmm... låter gott..

*gäspar* JAg och kissen sommnade i soffan. Tur vi vaknade nu, surt att vakan mitt i natten i soffan lixom.
  • MissKaos

*äter chips*

Är inte ens sugen.. HAr tråkigt bara. Kolla på IDOL.

• MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-11-14 20:05:51 följande:
    Hello!
    ELLÅ!
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-11-14 20:13:43 följande:
    Ät chips åt mig också! Kräks bara upp dem om jag testar. Ska du söka till IDOL nästa år?
    Oh yes. SJÄVKLART. JAg är ju skälvskriven..

Det är dumt att kräkas.. Jättedumt. BLÄ!
    JAg förstår mig inte p+å mig själv och mina hormoner. Vemkan försklara? Först var det SÅ skönt att sambon åkte iväg på tjänste så jag fick lite egen tid. Nu vill jagbara att han ska komma HEM!! Alla är upptagna och jag har tråkigt redan (Han åkte igår och kommer imorgon em) Får väll släpa mig ner till gymmet imorgon, orkde ju inte träna igår.
  • MissKaos
    Trogga skrev 2008-11-14 20:17:32 följande:
    Gick bajs med mötet idag
    VAd hände?
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-11-14 20:22:08 följande:
    Tack för att du ställer upp! Snacka om att vara en riktig polare! Tror jag ska nominera dig till det där vardagshjälteprogrammet på Tv3, vore kul att få se dig där i TV!Ring sambon och säg att han såklart måste ha med sig en present hem i morgon. Hälsa från mig.
    Bra idé.. Sist han var borta köpte han ingen present, han frågade lite försiktigt om jag ville ha nytt smink och isf i vilka färger (han kunde nämligen inte välja för det måste ju stämma..) Eller parfym. Menjag vill ha en ny handväska! RÖD!

Ja, jag ställer ALLTID upp. "min FLpolare äter chips ÅT mig, hon måste bara vinna" Det kan gå..
  • MissKaos
    Pelargonen skrev 2008-11-14 20:30:48 följande:
    Åh, fint med röd! Hoppas du får det. Ja, jag tror att du vinner. Så får du blommor och en kram av Marc. Inte illa!
    Nej, en kram av MArc är ju verklgein det jag ALLTID har drömt om..
    Trogga skrev 2008-11-14 20:32:32 följande:
    Min chef vill göra mig övertalig istället för den som varit sist in
    VA??? VAFAN? Varför?
  • MissKaos
    Trogga skrev 2008-11-14 20:43:36 följande:
    För att jag varit föräldraledig (fick inte komma tillbaka under hösten). De som jobbar nu känner eleverna. När jag började på skolan var det i januari, sen kommer det nya elever varje år. Eleverna byter klasser mm
    Men... Sådär kan det ju inte vara ok att göra! FACKET!!
    Pelargonen skrev 2008-11-14 20:44:40 följande:
    Är du lärare? Behörig? Fast anställd? Jag arbetar fackligt i Lärarförbundet.
    Perfekt.
    Pelargonen skrev 2008-11-14 20:41:13 följande:
    Är nog alla kvinnors våta dröm skulle jag tro.
    *letar upp Mr rabbit och drömmer om Marc*
Svar på tråden dårt asöires setuG