Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

KarJac skrev 2008-11-15 16:36:40 följande:
    Hallå... Expedition FL är SÅÅÅÅÅ 2007! Då var den i alla fall bra....Jag vill också dricka vin... *sneglar mot vinstället*
    JAg vill OXÅ ha vin *surar* Rödvin och brieost. Idag är jag trött på att vara PreggoFant. JAg vill gå ut och festa.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos

LAgar iaf mat. Kyckling i lergryta. Glömt köpa sån där Creme Bonjour som jag brukar servera till *suck*

Hur off känns det att sitta hemma i joggingoverall lördagkväll och laga mat i en lergryta? VA?

• MissKaos
    DCLXVI skrev 2008-11-15 17:26:19 följande:
    Ganska mycket... själv ska jag strax dra på mej mina kära gamla dr. martens och bli full.
    ÅHHH *avis* Fast mina gammla Dr M åkte ut med skinnbrallorna och sammetströjjorna (i svart)
    Vad är det för fel på mig va? VAVAVA? Alla är så upptagna nuförtiden.. Typ besök av svärföräldrar el dyl (alla har pyttesmå kids det har ju vi med snart så). Och eg orkar inte jag göra ngt heller. Igår orkade jag inte gå på AW, som säkerligen var riktigt bra. Fulla instruktörer är kul instruktörer. Jag sommnade i soffan istället...
  • MissKaos

JAG VILL HA KLADDKAKA MED VISPGRÄDDE NU NU NU!

Alltså, jag har inte varit så preggosugen sådär "måste ha" sedan tiptop suget försvann. MEn NUUU!!! Ge mig kladkaka någon. FORT!

• MissKaos

*börjar fundera.. Kan man be GUbbstrutsen köpa med sig grädde hem kanske? HAn borde vara på G... Han åker ju förbi STATOIL...

• MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 17:43:20 följande:
    Hej era töntar...och KnarkJack som inte ens är ball nog att vara en tönt!
    Fy fan vad sorgligt med PP egentligen
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 17:45:34 följande:
    Nja, tragikomiskt tycker jag
    Mm.. på sätt och vis är det väll det det är.
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:06:28 följande:
    Det måste vara jättejobbigt att inte vara en tönt,stackars PP
    Ska vi starta en stött tråd? "Hur du når upp till TÖNT status?"

*mat hallisar*

Jag ska baka croissanter snart... Köpte en burk med deg i, sen ska man bara skära enl markeringen på degen och lägga in i ugnen. Borde jag klara va? Vågar jag lägga lite choklad i dom tror ni?
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 18:09:22 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:06:28 följande: äääh, rätt åt henne Här har ni dagens kort pa Clovis. Lyckades inte fa ett utan napp eller ëtt där han ser ut som sig sjâlv. Hade lika gârna kunnat ta kort pa en helt annan unge faktiskt...anyway....:www.familjeliv.se/hem/siamusen/gallery/phpqol...
    Clovis på Gallerfilt med napp?
    Söt bild. Söt unge. Sannolikt inte lik pappa utan mamma.
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:12:19 följande:
    Lite choklad?Mycket choklad menar du.
    Ja... Det klart, men det LÄTT bättre med lite. MEn det måste man väll kunna va? Jag har nån Ögonblink-bak-chåklaa i kylen.

JAg är så himmla bra på att baka gerjjer som är nästan klara Det här är lite ett experiment. Är dom goda köper jag hem degburkar innan lillfisen kommer. Så kan jag bju på nybakat när det kommer gäster  Brukar alltid ha kakmix hemma för det, det är ju kanon om det kommer någon på kort varsel.... "varsegod, jag slängde ihop en kaka..:" (vispade smet med vatten men det vet ju inte gästerna)
Svar på tråden dårt asöires setuG