Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-15 18:15:28 följande:
    Kan vi inte starta en mobba-trad istället? Jag fick aldrig tillfâllet att mobba nagon i skolan.Känns som nagot saknas ur mitt liv..
    Jag blev ju mobbad. Så jag kan ALLA knepen. Och det borde väll var amin tur att få mobba nån gång med väll?
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 18:18:26 följande:
    Helt klart. Och PP är det perfekta offret Tog en bild till. Han är som synes nagot koncentrerad www.familjeliv.se/hem/siamusen/gallery/phpw7k...
    Ja det måste hon vara. När? Var?

Han är söt som en sockerbit unge herr C..
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 18:20:57 följande:
    Jâmt och ständigt och överallt tycker jag är det självklara svaret pa de fragorna
    JAmen, ska man göra det ordentligt ska man lixom smyga sig på.

OM jag startar en tråd

" Vi som vill mobba PP" Tror ni den blir stängd då? Eller jag utslängd?
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-11-15 18:54:36 följande:
    Haha,jättefina föräldrar.Jag har 3 barn i min närhet som jag verkligen älskar och tycker är söta.Men hjälp,hur såg de ut på gamla bebiskort? Och ändå tyckte man att de var mycket sötare än alla andra barn.Jag och en av mammorna satt häromdan och asgarvade åt hennes sons bebisbilder,han såg ut som en pingisboll och var tom tjock vid tinningarna 
    *asg*
    Men VÅGA inte säga så om min unge bara.

*bakar cråassanter*
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 18:58:28 följande:
    Nej, vi kan ljuga pa beställning
    Bra.. (tur för er )
    Ska kolla om chåkla cråassångern är klara nu.
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 19:03:25 följande:
    jag vill ha en
    Dom blev riktigt goda Chokladen var ett lyckodrag.
  • MissKaos
    Millimina skrev 2008-11-15 21:01:17 följande:
    Har ni kvar era irl kompisar? Själv ska jag bort på något sorts halvkalas imorgon och träffa våra vänner från "förr" (inte så jävla länge sen) Och jag har ångest. För att jag har nästan glömt bort hur man klär på sig och uppför sig. Och HUR visar man känslor i _ansiktet_ liksom?
    Öh.. NEJ! Självklar inte. JAg har ju er. Det vore ju ett svek att ha det.

Mår inte så bra IRL. Lätt yr, magöm sedan flera dagar och trött (matt). Och lite illamåeende Och deppig. Diagnos, någon?
  • MissKaos
    Tant Greta skrev 2008-11-15 21:10:39 följande:
    Haha,det är sjukt egentligen.Om någon ringer när jag ordbajsar med er kan jag bli lite irriterad:Men hallå,jag är UPPTAGEN!Tänker jag,säger dock inte det.
    *s*
    Ja.. känner tycärr igen det där. "Hallå lixom, jag sitter på FL stör inte va?"
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-11-15 21:17:59 följande:
    Sockerbrist?Fast jag har blivit totalt socialt inkompetent pa riktigt. Träffar ju aldrig folk. Kan nog fortfarande fejka normalitet pa engelska men pa svenska känner jag mig som ett UFO när jag träffar svenska grannen och utbyter artighetsfraser. Man far inte säga bajs i tidoch otid tex (fast det gör jag pa telefon med mamma). Man far inte svära hela tiden. Rövpucko gar fetbort ( )och sa har jag inga ämnen att prata om. Kan ju knappast dra upp den stackars negerbollen tex
    ..nä, och man kan inte säja saker som Eller Brp. Inte får man kalla folk vad som helst heller..

Ska nog gå och sova. Kanske mår bättre imorgon. Eller inte. Isf får jag ha FL terapi.
Svar på tråden dårt asöires setuG