Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Millimina skrev 2008-11-25 23:13:09 följande:
    Jag skulle säga att det mer hänger på vad man handlar. Köper man deras toapapper på bal, eller fryst festkyckling till nyår..Och om de nu har inredningsprylar, whenever..(oh, kolla! vilken fin vas de hade här då! Den skulle väl göra sig i farmors fönster? Den köper vi till henne i födelsedagspresent!".. Då är det lite skabbigt tycker jag nog.
    Okej för Lidl tänker etablera sig här jag tycker det är ganska skabbigt, handlar hellre på Willys om jag får välja. Men jag säger inte nej till en billig affär på denna ö.
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 23:15:44 följande:

Hmm, du är fett OTrru.Skärp dig. Russin och mandel
    Jag tänkte ju till julen, billig mat såklart:)
  • Garageänkan

Fröken Sophia skrev 2008-11-26 13:52:30 följande:

Mmmm, TS får ett styvt jobb att rensa upp i röran. Glögg.
    Ja verkligen * bjuder på fulgrogg på julmust & 96:an*

Kommer någon hit och städar? Vi måste röja upp typ överallt, har fyra stora ikeakassar med tvätt som måste strykas osv osv. Jag är bara trött och mår illa. Kb är hemma från jobbet och ska åka och handla sen ska han hämta M så blir det inget gjort iaf. Snälla. Ni kan få lussebullar osv. Vad ni vill? Sexuella tjänster? Hjääälp!?
  • Garageänkan

Vad är det med Bell? skojar ni? *julmust*

• Garageänkan

Fröken Sophia skrev 2008-11-26 14:20:24 följande:

Nej vi är helt allvarliga.
    Skall jag läsa ikapp nånstans?
  • Garageänkan

Sluta skämta mig aprillo, jag har fan snutit ut hela min hjärna.

• Garageänkan
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 14:44:53 följande:
    Nu har jag hittat coola bågar till mina nya terminalglasögon - Pierre Cardin, stora feta svarta saker.
    Låter fina.
  • Garageänkan

Jag har funderat på julmat men det slutade i att jag började kräkas, har haft migrän hela dagen och legat i sängen och mått skit.

• Garageänkan
    Millimina skrev 2008-11-26 19:57:32 följande:
    man kan göra eget också. koka en dl vatten (koka i fem minuter) lös ett kryddmått salt i och låt svalna. Tada! Näsdroppar eller ögonskölj!
    Huga! Jag läste inte" låt det svalna"

Då skulle man verkligen ha ett shysst RÖTT öga
Svar på tråden dårt asöires setuG