Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-30 18:14:40 följande:
    Ja, den kan man nog piffa upp
    Jag tyckte den varkade kul när man kan vända sida sen när han blir större. så kan han ha koja under
    Och när den är nere kan man ha ett mysigt tyg uppepå.

Hans rum går i svart/vitt så den blir nog svartmålad
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-30 18:40:07 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-30 18:29:33 följande: Fattar noll, lixom *ser fortfarande ut som Knarkjack*
    Gudsmestoskuldsfullalillalamm?
  • Garageänkan

Nu skall jag testa dricka ett glas med proviva om det håller sig i magen.... Börjar bli orolig när det står att man skall äta mångsidigt och inte banta för det frigörs en massa gifter i kroppen. Men om man ofrivilligt bantar då?

• Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-30 18:51:22 följande:
    ..så ska man inte oroa sig. Så länge du får i dig vätska är det ok såhär tidigft i grav. Försök dock ta multivit med mkt folsyra.
    Multivit äter jag 2 om dagen. Ingen folsyra. Det skall man väl äta innan man blirit grav.
  • Garageänkan
    Ickan skrev 2008-11-30 18:59:39 följande:
    hej allihop! *bjuder på lussekatter*
    Oj va smaskens... Är så himla sugen på såna.
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-30 19:04:00 följande:
    Ska det vara två av "din" Sort?  Det är för kvinnor i fertil ålder va? (ananrs kan det vara för mkt A vit i) Är det den vita burken från apoteket? MEd vitt lock? Byt isf ut den till VitaMAx (grönt lock) det är mer järn och mer folsyra i den.
    Den heter multitabs för gravida den jag äter. Tar dubbla för det skulle jag förra grav. Ibland glömmer jag (rätt ofta) och eftersom jag är vegetarian och folk tror att man lever på sallad allena så rekommenderar de att ta två till mig. suck vad opålästa de kan va på bvc egentligen...
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-30 19:12:27 följande:
    Ja det börjar luta åt det. Man måst eju kunna gå själv från parkeringen in i huset, eller ifs jag KAN ju köra in i p-huset. Men då måste man få upp tunga garage dörren in i huset.
    Kan di inte bli sjukskriven?
  • Garageänkan

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-30 19:47:52 följande:

*trött* Men det har varit en bra dag
    vad har du done?
  • Garageänkan

Nu vill jag bli naken i dushen av upphetsning pga PPs återkomst. Bye

Svar på tråden dårt asöires setuG