Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

dårt asöires setuG

Godagens efetrsom jag sovit bort hela kvällen så nu måste jag va uppe och må illa. Tack KB för att du väckte mig (INTE) och lät mig snarka på soffan flera timmar för att sen väcka mig.

• Garageänkan

Hej hej, Idag har jag varit på julmarknad och köpt två tovade underlägg samt en julkrans till dörren. Det var en konsthantverksmarknad med jultema så det var ganska fina saker...

Fyfaaaaaaan vad jag mådde illa i natt. Helt sjukt. Vad hände med morgonillamåendet? Va? Dethär är sjukt orättvist

• Garageänkan

Lillm säger ofta att man ska va siktig med noppen. Det är efter den gången han knep sig i snoppen med en tång.

• Garageänkan

SHIT! Just fick KB hämta sågen och såga loss LillM från en kattklösställning. Den är ganska stor och har ett runt litet hål som katterna skall klättra igenom. Tydligen tyckte M att han skulle klättra igenom där han också och så fastnade han och fick panik. Fick varken upp eller ner ungen och han var jätte panikslagen så Kb fick försöka såga sönder plattformen utan att såga på M. Allt gick bra som tur var och M är loss igen.

• Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-30 17:33:23 följande:
    Huvva! Happenings hemma hos er.¨¨Ar han glad igen?
    Ja han är glad igen. iofs tror jag inte han skulle ha klättrat in dit igen men det är lika bra att såga sönder hålet! Man vet ju aldrig. Han fick ju panik så hans bröstkorg utvigades så han satt verkligen hårt fast. *suck*
  • Garageänkan
    siamusen skrev 2008-11-30 17:40:54 följande:
    Nu ska jag äta en mikrovags-mat grej: Svensk julmat som vi köpt pa Ikea. Snacka om höjden av lathet En klick jansson, lite brun kal, prinskorv och köttbullar och sedan gröten pa sidan av Maste ju bara prova för att se exakt hur jâvligt det kan vara
    Är det en såndär en-personsportion? Såna finns det att köpa i kyldisken. Jag tycker de är lite tragiska faktiskt så synd om dem som måste köpa en sån på julafton och äta i sin ensamhet

M borde få en ny säng på tal om IKEA... Ingen växasäng, de är inte så bra tycker jag...
  • Garageänkan
    MissKaos skrev 2008-11-30 18:01:31 följande:
    Ja, dessutom äckligt. Dom goda grejjerna är ju inte med i den ens. MAn kan ju köpa färdigskivad julskinka och lite lax mm på ICA. Och ostekta färdigrullade köttbullar. Men visst är det sorgligt *börjar böla*
    Ja det är supertragiskt. Eller så kanske det är meningen som lunchlåda? Men ändå säkert en massa ensamma stackare som äter en sån till jul hemma buhu
  • Garageänkan
    Millimina skrev 2008-11-30 18:06:29 följande:
    Garageänkan. Om det passar i rummet så kan jag verkligen rekommendera att bygga en säng av underskåp längs hela ena väggen. Sen lägger man madrass över hela så det inte glider. Då har man plats för övernattande kompisar som kan ligga skavföttes, och så har man myshörna i den änden. Det gör verkligen rummet bra! Dessutom har man ju förstås lådor att städa undan precis _allt_ i under. Perfekt! 
    Jo det passar nog bra. Allt är bättre än hans sönderbrakade växasäng
Svar på tråden dårt asöires setuG