dårt asöires setuG
Godagens efetrsom jag sovit bort hela kvällen så nu måste jag va uppe och må illa. Tack KB för att du väckte mig (INTE) och lät mig snarka på soffan flera timmar för att sen väcka mig.
Godagens efetrsom jag sovit bort hela kvällen så nu måste jag va uppe och må illa. Tack KB för att du väckte mig (INTE) och lät mig snarka på soffan flera timmar för att sen väcka mig.
Hej hej, Idag har jag varit på julmarknad och köpt två tovade underlägg samt en julkrans till dörren. Det var en konsthantverksmarknad med jultema så det var ganska fina saker...
Fyfaaaaaaan vad jag mådde illa i natt. Helt sjukt. Vad hände med morgonillamåendet? Va? Dethär är sjukt orättvist
Lillm säger ofta att man ska va siktig med noppen. Det är efter den gången han knep sig i snoppen med en tång.
SHIT! Just fick KB hämta sågen och såga loss LillM från en kattklösställning.
Den är ganska stor och har ett runt litet hål som katterna skall klättra igenom. Tydligen tyckte M att han skulle klättra igenom där han också och så fastnade han och fick panik. Fick varken upp eller ner ungen och han var jätte panikslagen så Kb fick försöka såga sönder plattformen utan att såga på M. Allt gick bra som tur var och M är loss igen.
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80123993 denhär verkar kul. Men skulle måla om den först...