Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Tant Greta skrev 2008-11-25 21:57:08 följande:

Här är jag darling Röstat på femman såklart.
    Hej! Länge sen! Bra röstat!! Tjoho! (jag är en whoo-girl idag!)
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-25 22:21:18 följande:

Seg är bara förnamnet på mitt tillstånd idag.Börjat jobba Siestan efter jobbet idag varade i 3 tim... 
    Aha! Det är för det du varit borta så mycket!

Och deppar över att siamusen är _bäst_ gör jag inte. Bara suckar för att jag var stinking dålig.. Jag trodde nämligen jag var hyfsad. Glää! Jag saknar humor.

(Men än känner jag igen god sådan när jag ser den, så jag är inte helt invalido! )
  • Millimina

=)

Trailer T skrev 2008-11-25 22:27:49 följande:

Jag föröker komma på den här äkta smileysarna,ni vet dom man hade för miljoner år sedan på internet..När man satt och tjattrde på lunar och såna ställen
  • Millimina
    Eras skrev 2008-11-25 22:26:34 följande:
    Tant Greta skrev 2008-11-25 22:25:39 följande: Har varit på....idag.
    Trista är vad de är!
  • Millimina
    Eras skrev 2008-11-25 22:31:37 följande:
    Centurion skrev 2008-11-25 22:30:34 följande:
    Tack Cent. Farfar.
    Hur var begravningen? Beklagar farfarn också, massor!
  • Millimina
    Eras skrev 2008-11-25 22:37:17 följande:
    Ni ska ha tack. Fin begravning...men hyfsat tung också. Karln bidde ju gammal men jobbigt att se farmors sorg...de hade faen levt ihop i evigheter.
    Ja, det väcker verkligen något hos en själv sådant. Hade han fått vara frisk och ovetandes om sin förestående död? Det är något jag själv önskar både mig och mina nära, oavsett när det händer!
  • Millimina
    Pelargonen skrev 2008-11-25 22:37:20 följande:
    Hello! I morgon är det UL. Snälla, håll en tumme för att det är EN bebis och att allt är bra!
    Om jag håller två tummar på att det är två, kan jag få den ena när de är färdigvärpta? Tar gärna tjejen om det blir en?!
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-25 23:04:48 följande:
    Är det skabbigt att handla på Willys eller är Lidl värre? Jul
    Jag skulle säga att det mer hänger på vad man handlar. Köper man deras toapapper på bal, eller fryst festkyckling till nyår..Och om de nu har inredningsprylar, whenever..(oh, kolla! vilken fin vas de hade här då! Den skulle väl göra sig i farmors fönster? Den köper vi till henne i födelsedagspresent!".. Då är det lite skabbigt tycker jag nog.
  • Millimina

Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:06:04 följande:

Jo vi bestämde oss för att inte göra uppehåll med att knulla. Någon gång borde vi lyckas, tycker jag. Happ nu hoppas vi på ett + på julafton
    *sitter med kikaren i fönstret*

Meh! Har ni sovrummet åt fel håll för?
Svar på tråden dårt asöires setuG