Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-11-25 23:14:53 följande:
    Okej för Lidl tänker etablera sig här jag tycker det är ganska skabbigt, handlar hellre på Willys om jag får välja. Men jag säger inte nej till en billig affär på denna ö.
    Ja, jag har varit inne där en gång, för -fyra år och tre månader imorgon -sen. Jag hittade INGENTING som jag kunde använda till min fest.

Men skabbigt att _handla_ där vet jag inte.. Mer som sagt var vad.. =) Trist sortiment. Fult varumärke. Tänker att mjölken smakar antibiotika i den förpackning de använder...Ah.. ok då. Det ÄR Skabbigt.
  • Millimina

Tant Greta skrev 2008-11-25 23:18:34 följande:

Du har inte förstått vårt jultema va?LÄS TS:_) * En sockerbagare här bor i staden,han bakar kakor mest hela dagen.Han bakar stora, han bakar små,han bakar några med socker på.Och i hans fönster hänga julgranssakeroch hästar, grisar och pepparkakor.Och är du snäller, så kan du få,men är du stygger, så får du gå."
    Oj(ul)

Bäst man passar sig. Hade inte sett liknande fascistfasoner förr! Det har liksom blivt rätt demokratiskt här sen jag kom med. Tror jag kom med frälsningen!

(och attans vad galna (i nötter) jag trodde ni alla blivit! Skumt(omte)
  • Millimina

Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:17:14 följande:

mot vägen
    Ha! Trogga då! Nu åkte hon dit! HELA vägen till Kaanans land. (Löddeköping)
  • Millimina

Oj.. ska jag hajfajva mig själv där? Julen steg mig åt huvudet. Eller diktatorn..

• Millimina

"Snälla älskling: Kan du inte ta bort det där stackars fåret som du roar dig med, håller med om att det är skönt, men det fullständigt _stinker_ ullfett i hela lägenheten!" Dina offerlamm kan väl hållas i garaget hädanefter?!

Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:30:52 följande:

Men har inte du hört "bered en VÄG för herran..." Men sovrummet är mot vägen, kan säkert chocka någon busschafför med mycket adventssex på morgonen innan barnen vaknat. Komiskt att ingen kört på lyktstolpen än, eller dundrat in i någon garagedörr.
  • Millimina

Fåret Shaun skrev 2008-11-25 23:36:39 följande:

Löddeköping nästa, tomten lånar nog ut sin släde till dig
    Häddu, offerlammen hör julen till, din obildade ren!
  • Millimina

o GUTEGIRL o skrev 2008-11-25 23:55:44 följande:

Nä,PÅSKEN FÖR FAN!! Offerlamm har man till påsk, till jul har man en offergris!!
    Nope, offerlamm har man till alla högtider! ...fast de är ju något mer lammiga under påsken ska erkännas..

Tar tillbaka Rudolf och ger en pudel.
  • Millimina

Usch, här gråts det, fast alla ska vara glada och dansa kring midsommarstången!

Ger Bella en energidrink med valfri spritsmak. Hade det varit åt gute hade det varit glögg...men minns inte om du gillade glögg, vill ju inte få dig att kräkas nu efter en sådan här gråtattack!

(jag har fortfarande inte riktigt tagit till mig Ernst..han är sjutton månader nu, hemskt!)

• Millimina
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 10:27:29 följande:
    Kanske tar jag så fruktansvärt illa vid mig av de här bråken just för att jag har varit så galet kär i Arvid ända från start? Det kanske handlar om en (väldigt orättvis) besvikelse från min sida över att han inte är ljuvlig och äppelkindad längre?
    Jo, det blir ju lättare chockartat säkert! Jag har haft en ganska lång startsträcka med alla tre, minst kanske med mellanbarnet som jag längtade fanatiskt efter, men ändå nästan ett år innan jag hade honom under huden.

Sen när J var tre år, då var han ju inte så gullig direkt. Jag var övertygad om att han skulle bli ett monster som vuxen med tanke på banan han slagit in på. Jag vet att jag satt och ångrade mig gruvligt över att jag blivit förälder då. Och jag har avskytt honom i fler perioder. Oftast har det dock varit sammanblandat med att jag känner mig otillräcklig, att jag inte vet hur jag ska hantera situationer, hur ska jag veta hur jag ska göra för att få honom att bli en god samhällsmedborgare liksom... Så mitt tillkortakommande har kunnat vändas mot honom. Att det blivit honom jag avskyr, han som får mig att känna så.

Det har förstås gått över och man har blivit klokare och mer säker och mer kär efteråt. Och det finns ju jättemånga intervall kvar där allt kommer vara rosenskimrande! Femårsåldern! Underbara barn! Och tolv är inte heller alltigenom dumt. Fast.. inte rosenskimrande... hehe.. (torrt garv)
    Som nu till jul. Trevligt att han kan köpa julklappar själv!
  • Millimina

Ringde VC. De tror att jag kan ha halsböld Då skär de upp den så varet kan rinna ut. Tror inte jag vill det..

Svar på tråden dårt asöires setuG