Inlägg från: Millimina |Visa alla inlägg
  • Millimina

dårt asöires setuG

Suri skrev 2008-11-27 12:52:28 följande:
    Jag hoppas på att Stringen öppnar sin feta plånbok och köper en ny. Han har jobbat på Sallen, så han har lite kontakter.... *hoppas* Just nu får jag inte ens upp luckan och det blinkar på displayen att det är ett motorfel. Proppen kanske kan få upp luckan i alla fall?
    Äsch, jag önskar att ni hade kunnat sälja er inkoppling till maskinen till mig då istället!
    Snart är det jul. Danitra blir Effells tomte!
  • Millimina
    Suri skrev 2008-11-27 13:02:53 följande:
    Hur ser inkopplingen ut då? *rotar och river bakom tvättmaskinen*
    Den går med rör från där vattnet kommer från.. Så riv du! 
  • Millimina

Åh! Jag har en vän som håller utkik om jobb åt mig. Nu är det den andra personen jag kontaktat, som enligt honom blivit intresserade när de fått höra om mig, som inte har hört av sig sen till mig direkt. Tänk om jag inte duger  Jag vill jobba med biomaterial!!

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-27 15:03:48 följande:
    Någon som har använt sig av bellybelt?
    Ja, jag har. Men det är inte det minsta mer säkert, utan snarare tvärt om.. Kändes lite skönt ändå att ha bältet under magen, men det var innan jag visste att det var sämre...
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-27 15:05:54 följande:
    Jag kastade ju alla mina preggofantkläder och tänkte att bellybelt kunde vara bra om man kan ha sina vanliga kläder hela tiden... å det va inte bra alltså hatar gravidkläder vill inte ha
    Aha! Jag tänkte att du menade en sådan där bilbältesmojäng!!
    Ah, men jag hade inte kunnat ha en "gördel" för att jag svullnade så mycket överallt. Byxorna hade inte gått upp över höfterna, och inte gått att knäppa.. så det hade nog inte gått att dölja med en tygbit
  • Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-27 15:05:54 följande:
    Jag kastade ju alla mina preggofantkläder och tänkte att bellybelt kunde vara bra om man kan ha sina vanliga kläder hela tiden... å det va inte bra alltså hatar gravidkläder vill inte ha
    Men det finns ju underbara grav.kläder
  • Millimina

Vad har man knapparna till där?

• Millimina

Gymnasiet. Nyblivna klasskamrater. Kär så jag inte kunde andas på säkert ett halvår! Satt på lektionerna och höll handen. Stackars lärare!  

• Millimina
    Garageänkan skrev 2008-11-27 20:01:56 följande:
    Svärmor fyller 50 år den 10:12. Vad fan ska vi ge? Hon är ingen utseende person eller så så behandlingar går bort...
    Aha! Jag vet! En väska!
  • Millimina

Underbar tråd! Skrattade så jag tjöt! 

Måste bara få fråga hur man avlivar hamstrar och möss.... någon som vet?
Svar på tråden dårt asöires setuG