• Suri

dårt asöires setuG

Ickan skrev 2008-10-08 10:13:47 följande:
    Karlar är tröga... men glöm alla borde så slipper du reta upp dig.
    Ja, jag vet. Jag vet. Suck. Men jag tror nästan att det hjälper att vara lite sur och arg på honom nu.
  • Suri
    DCLXVI skrev 2008-10-08 10:16:45 följande:
    Ja, de behöver lite lagomt av sånt för att veta att de lever...
    Så sant.
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 10:24:15 följande:
    Suri skit i stringen kom och fika bulle med migFår jag se dig på korvgrillning i stabbyskogen sen med den lille?Onsdagar 13:30 Agaton är än så länge den som varit yngst med sina 8 dagar.
    Korvgrillning i Stabbyskogen??
    Är det sånt jag måste pyssla med nu?

Ni har inte drinkprovning på kvarterskrogen? Sune följer gärna med.
  • Suri
    DCLXVI skrev 2008-10-08 10:26:08 följande:
    HAHA!!! Såg ni att jag fick inlägg nummer 666??? Det r ju nästan komiskt med tanke på att DCLXVI är just 666 med romerska siffror.
    Åååååg gud va läskigt !! Borde du inte typ skriva i okultforumet och fråga vad det kan betyda?
  • Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 10:29:20 följande:
    Nja inte bra med drinkar om jag råkar bli på smällen, nej jag sitter varje vecka i skogen med öppna förskolan på deras korvgrillning. Vid 15 är det sångsamling
    Läste om det i Vindhemskyrkans infoblad. (min dotter är förresten med på bild där, domkyrkans flickör, *stolt*)
    Hade jag haft en liten "fis" hade jag såklart hängt på. Nu vete sjutton...
  • Suri

I morgon... I morgon.  Då ni. Kommer han. Kung Louie!!

• Suri
    Trogga skrev 2008-10-08 22:32:36 följande:
    Jaha jag trodde3 Sune skulle komma då, vad fel jag hade?Bea övar på Ja må han leva igen
    Ja, ännu vet vi ju inte vem det är som kommer. Vi gissar hejvilt här hemma. Bea kan ju sjunga för Sune också?! Han har ju sin snittelsedag imorgon!
  • Suri
    Tant Greta skrev 2008-10-08 22:31:39 följande:
    Wow vad kul!Vilken tid?ska tänka på dig då! 
    Vi ska vara där 07:00. Sedan vet jag inte hur fort det går. Vi är först om det inte kommer något akut emellan. Så, när ni äter frukost kan ni ju tänka lite på mig...?
  • Suri
    Millimina skrev 2008-10-08 22:35:16 följande:
    Suri, vet ni att det är en grabb? Vad har ni sen förr?
    Vi har en av varje (ni vet, mönsterfamiljen). BM sa på UL att det var en pojk. Så vi tror på henne tills motsatsen är bevisad.
Svar på tråden dårt asöires setuG