Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Zimlis skrev 2008-11-26 11:54:31 följande:
    Tjaa jo kanske, inte ett definitivt nej iaf Anton Körberg
    Vet inte riktigt vem han är...

Men Tommy Körberg (är säkert hans pappa) då?
  • Fröken Sophia
    Garageänkan skrev 2008-11-26 13:47:00 följande:
    Vad många OT inlägg! pepparkaor
    Mmmm, TS får ett styvt jobb att rensa upp i röran.

Glögg.
  • Fröken Sophia

Så sorgligt det var att se Bella idag. Inte konstigt att det blir tokigt med A, ett sånt nerknarkat vrak hon är.

Jag känner mig lika maktlös varje gång....

• Fröken Sophia

Orkar inte.

Garageänkan skrev 2008-11-26 13:55:00 följande:
    Kommer någon hit och städar?
  • Fröken Sophia

Finns det inte någon lag som förbjuder kollegor att spela musik på sina kontorsrum så att andra kan höra. Det är enormt störande

Ok om man sitter med hörlurar det bryr jag mig inte om, men att spela sådär halvtyst så att man tror att ingen annan hör, fast alla andra bara får höra den trista diskanten förbjud!!!!!!

• Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-11-26 13:59:32 följande:
    Ska vi göra en insamling och skicka stackaren på "spa"?*viskar psyket...så hon får träffa andra tomtar där*
    Jo hon pratade ju själv om att hon ville ha semester från sitt liv. Jag vet inte om tablettmissbruk är den rätta vägen att gå?

Jag tror att vi får skicka iväg henne på ett sånt där spa i några veckor. Eller månader. Soc borde ju kunna betala.
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-11-26 14:08:51 följande:
    Vilket spa ska vi välja då?Bor nästan granne med St Görans Spa-akut,då kan jag ju hälsa på henne ganska ofta.

Det kanske kan vara trevligt för henne. Om vi bara säger att hon ska få en "spavistelse" i Sthlm så borde det ju inte vara otänkbart att det går att få iväg henne...

Förresten nu har all snö försvunnit härifrån och kvar är bara lite grått slask

• Fröken Sophia
    Garageänkan skrev 2008-11-26 14:19:05 följande:
    Vad är det med Bell? skojar ni? *julmust*
    Nej vi är helt allvarliga.
  • Fröken Sophia
    Fröken Sophia skrev 2008-11-26 14:20:24 följande:
    Nej vi är helt allvarliga.
    Seriöst alltså.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-26 14:44:53 följande:
    Nu har jag hittat coola bågar till mina nya terminalglasögon - Pierre Cardin, stora feta svarta saker.
    Ahhh precis sådana som du önskade dig
Svar på tråden dårt asöires setuG