Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:27:57 följande:
    *ska käka Ego helt hysteriskt goda lasagne även idag*
    Åhhh lasagne. Måste jag nog ta och göra ett lass i helgen.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:30:22 följande:
    Min pappa har ett 60-tal. Ego hade f ö hand om vattningen här hemma ett tag, men han vattnade för sällan och för varmt så jag tog tillbaka ansvaret igen.
    Haha point proven

Surfer har hand om vattningen hos oss. Jag glömmer bort det hela tiden Fundersam
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-27 12:52:28 följande:
    Jag hoppas på att Stringen öppnar sin feta plånbok och köper en ny. Han har jobbat på Sallen, så han har lite kontakter.... *hoppas*Just nu får jag inte ens upp luckan och det blinkar på displayen att det är ett motorfel. Proppen kanske kan få upp luckan i alla fall?
    Motorfel...bara att köpa ny maskin direkt, kostar för mycket att laga, eller ens få dit en reparatör  Vi fick det i våras och den gamla maskinen åkte ut med buller och bång.

Fast det tog två veckor och två tvättar hos en granne... Fundersam 
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-27 12:50:08 följande:
    Eller köp nya saker istâllet Suri*tuggar pa ett kreditkort och slänger med Knarkjacks hår*
    På tal om det. Var är PP?
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-27 13:37:22 följande:
    Åh! Jag har en vän som håller utkik om jobb åt mig. Nu är det den andra personen jag kontaktat, som enligt honom blivit intresserade när de fått höra om mig, som inte har hört av sig sen till mig direkt. Tänk om jag inte duger  Jag vill jobba med biomaterial!!
    Klart att du duger Men...hmmm...arbetsmarknaden är ju lite kärv just nu Fundersam även om biomaterial är lite "hett".
  • Fröken Sophia
    siamusen skrev 2008-11-27 13:38:42 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-27 13:33:07 följande: Hon sitter pa stenåldern utan TV, telefon eller nät
  • Fröken Sophia
    Svar på #12492
    Är det inte bättre att du ringer dem och förklarar hur det ligger till med honom. Antingen har de något bra svar, eller så ber de dig vänta tills er läkartid.

Tycker absolut att du ska ringa om du är orolig, det gör dig inte direkt till en dålig mamma...och det verkar ju som om lillkillen har det lite jobbigt.
  • Fröken Sophia
    o GUTEGIRL o skrev 2008-11-27 14:14:59 följande:
    Nä, man måste flossa också.
    OCH skölja med munskölj

*duktig*

Men så har jag varit mindre duktig med tandläkarbesöken de senaste...*räknar*...10 åren också. Undrar hur många hål jag har??? Fundersam Kan man ha hål fast man inte känner av dem?
  • Fröken Sophia
    Garageänkan skrev 2008-11-27 15:05:54 följande:
    Jag kastade ju alla mina preggofantkläder och tänkte att bellybelt kunde vara bra om man kan ha sina vanliga kläder hela tiden... å det va inte bra alltså hatar gravidkläder vill inte ha

Men en sådan tub kan ju inte kosta så mycket att köpa? Finns det inte på nätet?

Jag har använt mig av långa tröjor, gravidlinnen o dyl och mammajeans med mudd. Mina vanliga brallor (med gummiband i knapphålet) fick jag ge upp i v 23, då vart det alldeles för obekvämt.

Svar på tråden dårt asöires setuG