Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:01:22 följande:
    Skulle då hänga i mitt mörkgröna matsum med svarta matsalsmöbler med vita sittdynor och med svarta lampr med vita skärmar i fönstren.
    Fortfarande snygg.

Ni ska alltså behålla den där coola gröna tapeten??
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-11-27 10:55:28 följande:
    Du  får sova hur mycket du vill,en skål med färgglada piller,fluffiga och madrasserade väggar.Ingen som hör eller stör dig.Kan inte bli bättre*lovar*
    *ler i samförstånd över Bellas huvud*
  • Fröken Sophia
    Millimina skrev 2008-11-27 11:04:21 följande:
    Jo, de var ganska fina. men det är lätt hänt att för mycket svart-vitt gör att intrycket blir plottrigt. Man ska nog inte ha blommor i ett sådant fönster, heller inte svartvita tavlor på väggarna och mycket färger i övrigt... Tänker jag.. Jag hade kunnat välja den här i en hall på en vägg om det var för "tomt" i övrigt.
    Jag kan tänka mig att ett gäng brudorkidéer i svarta och/eller vita krukor kan vara riktigt läckert till faktiskt.

Eftersom väggarna verkligen är mörkgröna tror jag inte på så mycket "färg" i övrigt utan svart/vitt är nog snyggast.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-27 11:05:09 följande:
    men JAG ser inte!!!Vad är detta?? Är jag puckad eller är det ni som ljuger??
    Jamen kolla längst upp. Till vänster.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-27 11:06:46 följande:
    Fan va kul..."Hjälp, min 7 veckors är uppkäftig, trotsig och vägrar göra som jag säger!!! Han struntar i skämspallen (ramlar ner). VAD ska jag göra???"
    Jag tror att de kommer att tycka att du är en ansvarsfull förälder som tar tag i problemen innan de blivit för stora.
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-27 11:07:35 följande:
    Nu hörde jag Sune hosta...
    Ignorera.

Tänk 5 mm.

HÅLL UT!!!
  • Fröken Sophia
    Suri skrev 2008-11-27 11:15:12 följande:
    nu ligger han i min famn och suger tutte
    curlingmamma

*ringer SOS familj IGEN*
    Eller ja...det låter ju rätt mysigt faktiskt.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:24:07 följande:
    Har iofs ett par orkidéer i vita krukor i varje förnster också, men de är ju ganska diskreta.
    Precis. Men det är snyggt.
  • Fröken Sophia

Nu ska jag snart till Mjärdevi och äte ärtsoppa

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-11-27 11:27:32 följande:
    Ego tyckte också att de skulle funka. Faktiskt! Han som är en enda stor nej-sägare vad gälelr inredning annars.
    Vet du. Surfer älskar orkidéer - han är helt besatt av dem och hur de ska vattnas, och behandlas för att blomma om osv osv.

Jag tror att de tilltalar killar på något märkligt sätt.
Svar på tråden dårt asöires setuG