Inlägg från: Fröken Sophia |Visa alla inlägg
  • Fröken Sophia

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-11-28 15:30:34 följande:
    Fröken Sophia skrev 2008-11-28 15:24:11 följande: Ja för rufs skull. Känner ingen annan som har sina barn hemma tyvärr.Problemet âr ocksa att han inte alltid har talamodet att leka med leksaker som man ska utan slänger dem bara omkring sig. Han kan mala i nagon minut eller gôra lugna saker i nagon minut men sen stickar han igen sa det âr svart att veta vad man ska ge honom att leka med.

Jag tror inte att det är många barn som kan sitta i timmar och leka med några leksaker, de flesta blir nog ganska uttråkade snabbt. Sen vidhåller jag - han behöver någon inte något att leka med. Men det är klart svårt att hitta andra mammor som också går hemma med sina barn, det förstår jag.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 08:35:31 följande:
    *tittar i kors av trötthet*Arvid körde högljutt bil i sin säng 02:50 i natt. Drog med honom till min säng där han fortsatte vandalisera husfriden i 1,5 timme innan han lyckades somna om.
    Gasse-wannabe???
  • Fröken Sophia
    jamex skrev 2008-11-30 22:48:19 följande:
    jag vet inte vad jag ska ge mannen i julklapp. Alla trådar jag läst köper kalsonger o kläder o wiskey. Inget funkar här. Skitsvårt ju.
    Har samma problem jag...

Tror att det får bli ett par svarta jeans och kanske ett par blå också, men hur trist är inte det???

Han verkar ha en massa kul idéer på födelsedagspresent/julklappar till mig. Men jag är inte så svår. Allt med diamanter tas emot tacksamt.

Eller nä. Det blir nog en crosstrainer i julklapp, för en sån har jag pratat om länge.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 09:48:21 följande:
    Jag har så ont i halsen att jag inte kan prata. Kollegorna flinar och firar.
    hoppas att du kan komma imorgon kväll i alla fall. Jag ska ju göra trolldeg.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 10:23:57 följande:
    Hoppas också det. Kanske kommer vara ovanligt tystlåten då bara.

YEY!

*får tolkas som det vill*

• Fröken Sophia

Jag kommer aldrig att få sluta jobba. Kommer att sitta här med värkar och fostervatten forsande längd med benen.

Tur att det är nära till förlossningen i alla fall. Kan ju gå dit på 20 minuter Fundersam

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 11:25:27 följande:
    *muttrar ovänliga saker*

Glad att du kommer vännen. Sen kommer M också. Hon kan prata ganska mycket, så det är lugnt.

Hennes ex och Ego jobbar på samma företag tror jag förresten.
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-12-01 11:28:30 följande:
    Vad fasen gör du på jobbet?? Du skulle ju fixa det sista hemifrån!
    Ehhh...fixa det sista hemifrån...jaja.

*skrattar hånfullt åt mitt eget uttalande*
  • Fröken Sophia

*tänker på det tre stoooora chokladkakorna jag stoppande ner i bb-väskan igår kväll*

*längtar till förlossningen*

• Fröken Sophia

Jo en sak till - M är också den jag åkte med på "helvetesutflykten" igår, men det behöver vi inte prata så mycket om kanske  Fundersam

Svar på tråden dårt asöires setuG