• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:33:32 följande:
    *sträcker fram en papperspåse*
    *letar godis i påsen*

SHIT! tappade mobilen på golvet och nu fungerar den inte Dessutom har jag fösökt nå BM, som säkert ringer på den..
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-10-09 13:35:31 följande:
    *letar godis i påsen*SHIT! tappade mobilen på golvet och nu fungerar den inte Dessutom har jag fösökt nå BM, som säkert ringer på den..

Sorry finns bara sockerrester kvar Generad

Har du testat att ta ut batteriet en sväng?

• MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:36:40 följande:
    Sorry finns bara sockerrester kvar Har du testat att ta ut batteriet en sväng?
    Ja.. Min fina rosa telefon
    Tänk om jag får SMS under dagen?
    *slickar påsen på insidan*

Nu trycker ungen sig upp i revbenet dessutom. Orka.
    (¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • KarJac
    vickis75 skrev 2008-10-09 13:06:04 följande:
    Vad har du ätit? Maken bjussade på lunch - nån sjömansbiffsgryttjosan.
    VI var och åt på ett ställe som heter Stora Varv, som har buffé. Kökade köttgryta med ris och gott, nybakat bröd. Yam.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-10-09 13:40:16 följande:
    Ja.. Min fina rosa telefon Tänk om jag får SMS under dagen?*slickar påsen på insidan*Nu trycker ungen sig upp i revbenet dessutom. Orka.
    Naaaaw, vilket märke??? Jag har en wåsa LG KU 990 Viewty.

Min kickade mig precis i revbenen, fast i de nedre, långt ut åt vänster.
  • Fröken Sophia
    KarJac skrev 2008-10-09 13:40:19 följande:
    VI var och åt på ett ställe som heter Stora Varv, som har buffé. Kökade köttgryta med ris och gott, nybakat bröd. Yam.
    Åhh lät mumsigt! Jag åt chineeeeeseeeefoood. Hjälp vad mätt jag är nu Fundersam orkar nog inte jobba mer idag.
  • vickis75
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:34:52 följande:
    Åhh ja, den ja. Kanske tyckte jag så illa om Händerlser vid vatten för att jag var tvungen att läsa den på svenskan på gymnasiet. Hjälp vad jag saknar min svenskläraret förresten, så här i efterhand var hon nog den bästa läraret jag haft.
    Vi blev tvingade att läsa "Tolv på det trettonde" av Jan Myrdal. Iiick jag har samma känsla för den som du har för "Händelser vid vatten". Kan kanske vara det där tvånget... Fundersam
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • Fröken Sophia
    vickis75 skrev 2008-10-09 13:42:41 följande:
    Vi blev tvingade att läsa "Tolv på det trettonde" av Jan Myrdal. Iiick jag har samma känsla för den som du har för "Händelser vid vatten". Kan kanske vara det där tvånget...
    Så är det alldeles säkert.
  • vickis75
    KarJac skrev 2008-10-09 13:40:19 följande:
    Åh låter gott!

Vi var på "anka & vaniljsås" - de har god mat.
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • KarJac
    vickis75 skrev 2008-10-09 13:43:46 följande:
    Åh låter gott! Vi var på "anka & vaniljsås" - de har god mat.
    Anka och vaniljsås. Najs kombo.
    Imorgon ska vi bli bjudna på lunch här av vårt bemanningsföretag. Då ska jag säga: HAHA, jag slipper er snart för jag har fått jooooobb. Sedan räcker jag kanske ut tungan också, får se.
    Varför går tåget så tidigt på morgonen?
Svar på tråden dårt asöires setuG