• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Fröken Sophia
    Tant Greta skrev 2008-10-09 13:15:17 följande:
    *smäller Bella på fingrarna-HÅRT*
    *tittar tacksamt på*
  • Tant Greta
    Millimina skrev 2008-10-09 13:13:56 följande:
    Ska vi sörja att det är snart slut på Horace-säsongen?
    Nä,det ska vi fira.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:13:13 följande:
    *st-st-st-a-a-a-a-m-m-ar av chock*Ho-o-o-on sn-sn-sn-o-o-o-d-d-e m-m-m-itt rä-rä-rä-kch-ch-ips.
    Men va fan- du använde det ju inte själv. Inte vara egoist nu!!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia

Jag förstår inte vill man som svensk författare väljas in i Svenska Akademien? Jag menar utesluter man inte sig själv från Nobelpriset då?

Är det inte egentligen därför Kerstin Ekman inte deltar i arbetet, för att hon hoppas. Och hoppas. Och hoppas. Trots att hennes "Händelser vid vatten" måste var den svenska bok jag hatar mest av alla jag läst.

• Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-09 13:24:23 följande:
    Men va fan- du använde det ju inte själv. Inte vara egoist nu!!!
    Men jag ÄR egoist. Lyssnar du inte på mig???? *börjar snyfta och ser kränkt ut*
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:25:32 följande:
    Men jag ÄR egoist. Lyssnar du inte på mig???? *börjar snyfta och ser kränkt ut*
    Hrmpf.
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 13:25:00 följande:
    Jag förstår inte vill man som svensk författare väljas in i Svenska Akademien? Jag menar utesluter man inte sig själv från Nobelpriset då?Är det inte egentligen därför Kerstin Ekman inte deltar i arbetet, för att hon hoppas. Och hoppas. Och hoppas. Trots att hennes "Händelser vid vatten" måste var den svenska bok jag hatar mest av alla jag läst.
    Torgny Lindgrens Hummelhonung är det värsta jag har läst.
  • MissKaos

*lägger mig i tråden och hyperventilerar*

(¯`°?.¸ ღ♥ FRUKT ÄR INTE GODIS ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    MissKaos skrev 2008-10-09 13:27:05 följande:
    *lägger mig i tråden och hyperventilerar*
    *sträcker fram en papperspåse*
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-09 13:26:49 följande:
    Torgny Lindgrens Hummelhonung är det värsta jag har läst.
    Åhh ja, den ja. Kanske tyckte jag så illa om Händerlser vid vatten för att jag var tvungen att läsa den på svenskan på gymnasiet. Hjälp vad jag saknar min svenskläraret förresten, så här i efterhand var hon nog den bästa läraret jag haft.
Svar på tråden dårt asöires setuG