• gutegirl

dårt asöires setuG

.mutad eröf tsäb taressap rah almag ned åd,dårt yn ne  röf negi sgad ted rav åD

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-25 22:55
    TEMADAGS!!!

Det lackar mot jul, och nu i helgen är det första advent. Detta uppmärksammas här i De Allvarligas Tråd genom att varje inlägg MÅSTE ovillkorligen innehålla något julrelaterat t o m annandagen den 26/12.
    Den som inte hakar på detta kan se sig om efter en annan tråd, typ "förstagångsmammor i LÖddeköping fikatråden".

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-02 11:03
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m39814887.html
  • Svar på tråden dårt asöires setuG
  • Perry the Platypus

Fan. Jag ska inte titta på nyfödingar. Blir alldeles hungrig och förvirrad och olycklig.

(¯`°?.¸ ღ♥ Se till att göra misstag så att du lär dig något av dem. ♥ღ¸.?°¯)
  • Fröken Sophia
    Perry the Platypus skrev 2008-10-09 10:07:19 följande:
    Fan. Jag ska inte titta på nyfödingar. Blir alldeles hungrig och förvirrad och olycklig.
    Ähhh...Bella, det där lät som om du ÄTER nyfödingar, fast du VET att det är fel.

Du kommer att få låna och mysa med min nyföding så mycket du vill sen (men jag kommer att bevaka er varje sekund Fundersam)
  • Fåret Shaun
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 10:09:41 följande:
    Ähhh...Bella, det där lät som om du ÄTER nyfödingar, fast du VET att det är fel. Du kommer att få låna och mysa med min nyföding så mycket du vill sen (men jag kommer att bevaka er varje sekund )
    bra för annars kanske den blir uppäten
    Vi ska bita dem i benen, och binda fast dem vid den stora stenen
  • vickis75
    Trogga skrev 2008-10-09 10:14:23 följande:
    bra för annars kanske den blir uppäten
    Munkorg kanske?
    Ajm pjååår evil, såreså!
  • Fåret Shaun

Tänk att det är ett år sen som min lille kom. Vad vi fick gå rint på AKKIS då vi blev inlagda men inte fick en avdelning

• Fåret Shaun

Fungerar svartvinbär och choklad ihop?

• Millimina

Fyller han med klädnypan år idag? Stort grattis till honom Trogga!

• Perry the Platypus
    Trogga skrev 2008-10-09 10:22:37 följande:
    Fungerar svartvinbär och choklad ihop?
    Kan göra. Men knappast i tårta om det är det du far efter.

Grattis till minitönten!!
  • Perry the Platypus
    Fröken Sophia skrev 2008-10-09 10:09:41 följande:
    Ähhh...Bella, det där lät som om du ÄTER nyfödingar, fast du VET att det är fel. Du kommer att få låna och mysa med min nyföding så mycket du vill sen (men jag kommer att bevaka er varje sekund )
    så bra. Se till att han är ren och luktar gott bara.
  • Fåret Shaun
    Perry the Platypus skrev 2008-10-09 10:39:23 följande:
    Kan göra. Men knappast i tårta om det är det du far efter.Grattis till minitönten!!
    svartvinbärsgrädde och chokladmousse
Svar på tråden dårt asöires setuG