Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

jamex skrev 2008-12-19 16:29:56 följande:
    mm, vet inte om det är babyblues bara.. har bekymmer sen innan med depressioner o sånt. Kvinnan jag pratade med sa att det är VÄLDIGT vanligt att det kommer tillbaka efter en förlossning, speciellt eftersom tösen kom hela två veckor tidigare (jag var inte redo riktigt på det) och att hon varit lite krasslig på bb (gulsot, legat 2½ dygn i sollampa, fostervatten i halsen) sen funkar inte amningen för hon tar inte bröstet o med amningsnappen fick hon ont i magen o skrek tre nätter i rad. Puh. Sååå... Vi tar det säkra före det osäkra. Varit riktigt tufft ett par dagar, hoppas det reder upp sig lite nu.
    Aha. Ja, det är ju jättevanligt att hormonerna utlöser depressioner om man har det latent. JAg måste ocå vara uppmärksam på det.  Men nu får du något SSRI + sömnmedicin va? Så du får vila? Och BRA att du vågar/kan prata om det, bara det minskar nämligen riskerna med depressioner. HAr ni fått ge liten ersättning nu? Det är ju pos isf -för det betyder att han kan ta något nattmål så du får sova..
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Fåret Shaun skrev 2008-12-19 16:38:50 följande:
    Vad kan man ge en kille på 19år som ställer upp som tomte?
    En strippa?
  • MissKaos
    jamex skrev 2008-12-19 16:35:04 följande:
    nää,hoppas slippa skiten faktiskt. ska köra på rosenrot o sånt istället, anitdepptabletter gillar jag inte.
    HAde nog satsat på Johanesört isf. Förstår dig, jag gillar inte heller SSRI.
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-19 17:51:48 följande:
    *väldigt pissed-off*Jag försöker verkligen lägga in en bild på lillfnuffan men det verkar vara helt omöjligt, trots att den har samma format som de andra bilderna jag har kunnat lägga in tidigare.
    Är bilden för stor?
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-19 17:59:41 följande:
    Jag hade bara ont i ryggen, det enda som egentligen hjälpte nu när jag tänker efter var ryggmassage och EDA.
    Hm, skumt det där. Alla verkar ha ont på olika ställen! Logiskt sett borde det ju göra ont i fittan oxå, det är ju trots allt där det spricker.. Ja och "inuti" där bebis ska ta sig fram då.
  • MissKaos
    Fröken Sophia skrev 2008-12-19 18:08:23 följande:
    ja fast det gör det ju inte förrän bebisen kommit så långt ner....innan dess ska det ju bara öppna sig
    Nej, det så klart.
    siamusen skrev 2008-12-19 18:08:25 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-19 18:02:28 följande: Bakar potatisen. har lite smör pa och massa riven cheddar salt och peppar ocksa.
    Hur gott lät inte det??

Nu har sloken åkt iväg och köpa Räkor till mig
  • MissKaos

HUR mkt kattmat tror ni att en liten katt kan klämma i sig? Snart har Skutt käkat en hel BURK mat sedan han kom in. Jösses.. MEllanmåltidern går han till soffan och tittar uppfodrande på mig. Då ska vi ligga där han och jag. Sen går han till köket och jamar lite, mer mat tack.. Knasboll va?

• MissKaos

Vad säger ni om nattens dröm?

Vi hade lyckats pilla in ett par skor till bebisen i magen (fråga mig inte hur). OCH fått på honom dom. Sen sparkades han, så jag ville ta av dom förd et gjorde så ont..

Tror ni beben var vild och sparkades  i natt??? Eller, hade jag lite förärkar? Eller var det bara en knasig dröm? Eller är mitt psyke på väg att tappa greppet?

Svar på tråden dårt asöires setuG