Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

Garageänkan skrev 2008-12-21 12:08:16 följande:
    Svar på #17676Jag hade jätteofta från en två veckor innan bf till dess han kom ut 9 dgar över tiden so jag trodde att nufan är det dags, ont i magen osv och när jag somnade tänkte jag alltid när jag vaknar är det frö att jag ska få en bebis. men nej. så var det inte. De luras de små liven.
    SKIT ungar! Trodde nästan det var ngt på G ett tag där. Särskilt som jag hade tagit Dexofen + panodil innan det satte igång att göra sådär ont. Det tar ju udden av det mesta.
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    Pynta skrev 2008-12-21 12:08:55 följande:
    o GUTEGIRL o skrev 2008-12-21 12:00:11 följande: Låter som en trevlig syssla.Själv har jag just petat i mig en alvedon( Är sjuk igen) ska stoppa Parvel i overallen och gå en sväng med hunden. Jag fattar inte hur folk orkar med både småbarn och hund 24/7.
    Det är som att ha flera småbarn. Valpar ska vi bara inte prata om *minns sömnlösheten när tiken blev sjuk*
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-21 13:13:23 följande:
    Äntligen lite lugn och ro. Skickade ut båda grabbarna till lekparken här intill. 16åringen behöver frisk luft och LillM behöver busas av. jag får fan äta upp en sak jag sa innan jag blev preggofant, att jag ville ha M hemma när jag är mammaledig. INTE EN CHANS säger jag nul Vi har haft semester sen i torsdags nu och han klättrar på väggarna redan och är helt obstinat. Han vilar inte om dagarna utan röjer och är helt speeedad. De dagar han varit med kompisarna på dagis är han lugn och snäll hemma men nu är djävulen i honom. Vi försöker vårt bästa att stimulera hans behov med allt möjligt men jag har inte tid att sitta och bygga lego 5 timmar såhär innan jul direkt...
    Hemma? But WHY? Eller, jag kan tänka mig att det är kul att ha det delvis. Men ett par timmar dagis måste väll vara skönt? Så kanske du hinner duscha tom? Och bajsa?
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-21 13:18:51 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-21 13:16:16 följande: Jag vet inte. Eller så är det så att alla i omgivingen tycker att han ska va hemma om man är hemma. Men är han hemma hela tiden så blir jag ett vrak. Och ingen rolig mamma. Förresten så ska ju KB få va pappldig nu han ser så mycket fram emot det eftersom han inte kunde när han pluggade, jo HAN kunde men fick inte för skolan och sen när han började på nya jobbet så fick han inte så han har sparat tre v från lillM och sen ska han va hemma med oss en-två dgar i veckan istället för allt i ett streck. Känns som den ultimata lösningen det
    Låter ju kalas!
    MIn karl ska jobba 1 dag mindre/vecka i vår -det är kanon tycker jag! (om det nu verklgein blir så..) förutom de där papaplediga första 10 dagarn då..

Folk tycker en massa, skit i det! Ni ska väll må så bra som möjligt?
  • MissKaos

HEPP.. !
    Vi var på Willys, eller rättare sagt på ÖB.. Blev kallsvettig (blöt så sambonkände det på ryggen) skakig och alldeles konstig..  Nåväl, en påse julskum och 1/2 liter vatten senare satt jag i bilen och frös medans han gick på Willys. Tog mig in där en liiiten stund men känner mig fortfarande "knepig" undrar om jag håller på att bli sjuk, eller om det är ngt på G????
    Har lite känningar i magen nu, men det är ju ifs inget nytt.. OCh inget konstigt. Ett sån´t anfall till så ringer jag förlossningen, för det där var otäckt! 
    Nåväl, det pos är att det finns druvsocker och russin i BB väskan. Och att jag har fått på mig andra kläder (tröjjan vart ju rätt fuktig)

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-21 18:03:08 följande:
    Svar på #17697Jag fick många attacker med svettningar och typ svimningar för att det var så trångt inne i magen så man blev ju helt utmattad av ingenting. Dessutom tryckte bebisen på vissa punkter så att svimningarna blev tii på nåt vis.

URK äckligt...

MEd tanke på att jag instruerade spinningklass förra veckanutan större bekymmer så harjag ju inte precis varit orkeslös... NU är man matt efter detta så det räcker iaf. Skönt att höra att det inte bara är jag då.. Sjukt äckligt när svetten bara rann och sambon kände på tröjjan att jag vart blöt. Och skakig.. 

Nu ska jag äta en julgran med godis efter maten. Så är sockret högt och fint sedan iaf!!

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-21 18:10:33 följande:
    Nu tillbaks till strykhögarna.
    Åh, bara det kan ju få en att få ett anfall..
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-21 18:12:53 följande:
    Tänk om det blir ett julaftonsbarn
    NEEEEEEEEJ!! Vill ju att han ska få en "egen" dag! MEN jag börjar misstänka att det inte kommer hålla till BF. Antingen förebådade detta anfall en förlossning, eller så borde jag äta bättre.
    Nu ska jag ligga i soffan och äta upp allt i julgranen, en twix, en påse skumtomtar, en del små chopkladgrejjer typ kottar...

Imorgon ska jag klippa mig, färga håret samt få en ansiktsbeh.
  • MissKaos
    KarJac skrev 2008-12-21 18:49:20 följande:
    Den 26:e ska du plugga MissK!!!Nu har jag: shoppat, bakat pepparkaksgrissinis, ätit hos svärföräldrarna, lämnat kvar barnen i deras vård, packar kläder för sju veckor.I morgon: SISTA ARBETSDAGEN!!! Sex timmar sedan WROOOOM till Götet. Jag kan vara din doula MissK!
    NICE! Cu here?
    OM inte annat är jag i stan imorgon och tänker äta Sushi vid  kompassen till lunch *tipsar*
    Garageänkan skrev 2008-12-21 18:35:29 följande:
    Svar på #17703jag läste en ansiktsbehåring. suck.

Nä, det ska jag väll inte få? *hoppas*

Jag ska ha enskön dag imorgon. PÅ salongen 11-15:30, med uppehåll för mat då

• MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-21 19:15:55 följande:
    Jag har ringt svärmor och beställt morotslåda, rödbetssallad och fisk och jullimpa. Min mamma lagar potatislåda och kålrotslåda och veggiemat åt mig, vi fixar skinka och rökt fisk och ostar och dryck och sill. Björn och Camilla fixar köttbullar och prinskorvar osv. Sen borde allt va klart
    Öh? Godis?

Morotslåda är gott. Jag vill ha KArelska piroger.
Svar på tråden dårt asöires setuG