Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

dårt asöires setuG

siamusen skrev 2008-12-22 17:25:41 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 17:19:34 följande: Kanske imorgon da *Börjar förbereda för Assar Napoleons ankomst*
    Mmm... hoppas, eller inte... Nästa år vart det ju?
    Nåja, det belv ju hysteriskt viktigt att BB väskan var klar i förrgår. Så det är den, däri ligger även min mobilladdare numera. Och napparna är kokta.
    HUr mkt kläder ska bebisen ha med sig? Jag vill inte ha fula "tiilhör landstinget" kläder på min snygging.
    Har lagt ner en två delad mjukisoverall + en sparkdräkt + två bodys. + strumpor och tossor och hjälmmössa + varm mössa, tunn overall och filt. Och en pyjamas. Ska han ha med sig en body till????
    (¯`°?.¸ ღ♥ JAG HAR EN SNOPP I MAGEN♥ღ¸.?°¯)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-22 17:26:55 följande:
    Duuuu....Om han kommer pa julafton sa maste du messa mig. Jag kommer vara hâr och halla ställningarna nämligen. Vill inte att nagon ska sno traden nâr ni sitter och klämmer i er skinka och prinskorv
    Gärna
    INboxa mig ditt nummer då
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-22 17:31:04 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 17:28:54 följande: Släng ner en till. De kissar och bajsar pa sig stup i kvarten pa BB tycker jag
    ÅH så bra, för då borde jag nog shoppa lite till!!! i 50! HAr ju bara *hmm* 6 bodys??
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 18:07:15 följande:
    Tyckte det var skönt att ha de fula landstingskläderna på BB så slapp man tvätta själv och kunde byta när man ville när de skitit ner sig eller spytt eller när ens bröst läckt så det sprutat mjälk över hela ungen
    Mäh, mitt barn tillhör inte landstinget..  Och jag har egen tvättmaskin hemma. Planen är att skicka hem smutstvätten med karln så får han köra det.. (och all amina 50-plagg är torktummling på...)
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-22 18:06:53 följande:
    *äter marabou amigo*Shoppa lite till du
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 18:10:25 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 18:08:30 följande: Va? Hur sjukt är det i sverige egentligen om det inte finns lånekläder att sätta på bebisen på BB? Va? får ni inte ens gratis blöjor under vistelsen? Och handdukar osv?
    Jo det så klart. men dom är ju fula! Blöjjor mm mm får man såklart..
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-22 18:12:53 följande:
    Här finns inga låneklâder alls, men jag skulle inte vilja ha det. Jag vill kunna välja sjâlv och sedan spara alla BB-kläder i en box hemma
    Lite så ja! Jag ska ju dessutom ta en MASSA kort då ska han ju vara fin
  • MissKaos
    Garageänkan skrev 2008-12-22 18:16:39 följande:
    MissKaos skrev 2008-12-22 18:13:55 följande: Ja det är klart. beror ju på hur länge du tänkt stanna, tänk dock på att de växt ur 50 inom en månad fast endel bebisar kan inte ens ha 50 när de föds för att det är för litet då redan.
    *asg*
    Jag ska stanna så lite som möjligt.. Men det beror ju på hur vi mår! Helst åker jag väll hem efter 6h.. 
     Dom flesta kan ju ha 50 i början.. Men som backup har jag shoppat en faslig massa i 50/56 och 56... Kanske borde packa ner lite det med?? *ser väskan växa* 
  • MissKaos
    siamusen skrev 2008-12-22 18:22:11 följande:
    Garageänkan skrev 2008-12-22 18:19:56 följande: Asså...om det INTE var en utställning så skulle ju lixom alla föda hemma för då e're ju skitsamma om ungen e ful.Pa BB vinner sötast unge de vet ju alla typ men din unge vann da tydligen inte va?
    Det ska min göra!
    Jag har redan sett på UL att han gör det! Syntes tydligt redan på VUL i v7!
Svar på tråden dårt asöires setuG