• Armani

    ~~Vi som väntar barn i oktober 2008~~ del 3 - ny

    Tack Jeanette för länken!! Rackarns FL till å strula, tur vi har hängt ihop så länge att man har koll på vilka som är med.

    Här händer det inte så mycket, bara mensvärk som kommer och går och en del sd som knappt känns. Idag är min "gissningsdag" men det verkar som att det inte kommer bli någon bebis idag. Har börjat beta av listan med huskurer, mest kanske för att sysselsätta mig Flört Får väl se om det händer nåt snart *hoppas*

    Sååå söt han är lille Ludvig, Tessan! Nu vill jag ha ut min lillskrutt jag med


    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani

    Grattis till fler bebisar! SÅ söta ju Cecese Hoppas det går bra på ULet imorrn och att läkaren visar en bättre sida då än sist. Så tråkigt när man inte ska kunna känna förtoende för vården.

    Provade på både bastu och färdknäpp i helgen men inte ens en ynka sd fick jag Tom mensvärken har hålit sig så gott som borta i helgen, nu känner jag däremot av den lite grann Brösten läckte som sjutton igår oxå.
    BF imorrn men kommer säkert gå över 2 veckor, skulle inte förvåna mig alls, men man är ju sjuk av längtan efter sin lill* nu!


    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani

    Jag har packat/ ska packa ner:

    Kamera & videokamera
    Mobil+laddare
    Tofflor
    Mjukisbyxor
    Underkläder
    Linnen/tröjor som är lätta att amma i och som inte smiter åt allt för mycket
    Ombyte till karln
    Energidryck
    Bindor
    Kläder till bebisen
    Nappar
    Overall för hemfärd
    Lypsyl
    Tandborste+tandkräm
    Duschgrejjer
    Lite smink+hygienartiklar

    Sen kommer ja inte på vad mer jag packat ner Fundersam


    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani
    regret skrev 2008-10-06 12:13:43 följande:
    Tack för alla påhejjningar! :D Nu är vi hemma igen! Vår lilla Alicia föddes igår den 5:e oktober kl. 22.18, hon vägde 3770 g och var 52 cm lång. Kom in till förlossningen 20.20 och två timmar senare var hon ju ute! :D Det blev inte riktigt som vi tänkt oss då hon fastnade med en axel i slutskedet men vi mår alla bra nu och ska vila så mycket vi bara kan och njuta av att vi nu är fyra i vår familj! Storebror är så stolt så stolt!
    Grattis till lilla tösen! Snabbt jobbat!
    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani
    amomentlikethis skrev 2008-10-06 12:21:17 följande:
    .Armani! nu klämmer du ut din bebis på bf så det blir lite mer rättvist här tycker jag
    Försöker övertala bebisen till det nu, får hoppas h*n lyder Flört
    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani

    Grattis Doris  till lillkillen!


    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani

    God Morgon!

    Så var BF-dagen här då Glad Fast inte en enda känning har jag Fundersam Bebis var helt sjövild igårkväll så jag hade ont utav bara det, en rask promenad blev det iaf på kvällen men den ledde inte till så mycket mer än sd som knappt kändes.

    Börjar bli måttligt irriterad på telefonen som ringer hela dagarna nu för tiden, folk som vill veta om bebis har kommit Skrikandes Inte direkt så att jag gått över med två veckor heller. Nä ja ska nog strunta i att svara hädanefter, men då börjar det väl smyga folk runt knutarna här Grattis till fler bebisar!


    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani
    röd sol skrev 2008-10-07 07:57:32 följande:
    Vi har sagt att vi meddelar oss när vi fått för förra gången höll vi på att krevera av alla som ringde o frågade om det hänt ngt än - värst är min mamma så henne meddelar jag nog inte förrän 2 dagar efter eller nåt.................
    Ja det har vi sagt oxå, vi hör av oss, men det är ingen som lyssnar Fundersam
    Men idag ska jag skita i att svara i telefonen, då kanske dom får nåt att fundera på ist
    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani
    röd sol skrev 2008-10-07 08:18:02 följande:
    Ja det var som när Thilde föddes så var hon snabbandad och hamnade nere på neo + att jag då blev akutsnittad så mamma var helt stirrig och förstod väl inte att hin inte hjälpte till precis utan ringde o ringde på tf så den här gången ska vi inte koppla in ngn telefon utan ringer när vi vill................
    Oj då, nä de måste ju vara ännu värre då ju när dom blir så där uppskruvade Fundersam
    Niccita skrev 2008-10-07 08:27:18 följande:
    Här är det som tur var ingen som ringer o tjatar... Min mamma o pappa kan försynt fråga "hur går allt?" när de ringer men de vågar inte fråga annat Nu sitter jag här o har så vidrigt ont att jag ringt hem gubben..Inte av värkar, nej nej, utan livlig bebis som rumsterar om totalt..Det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen!Skulle egentligen börja sonens inskolning idag men fortsätter det på det här viset kommer jag ingenstans kan jag lova!
    Så är våra föräldrar oxå, skickar nåt sms och ringer ibland, så det är egentligen dom vi har minst problem med. Dom är mer bara söta då dom låtsas ringa om något heeelt annat

    Kanske våra bebisar får vredesutbrott i magen pga av för lite plats när dom gör sådär Flört
    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
  • Armani

    Fick ett tokryck och blev så sugen på en äppelpaj med lingonsylt och marängöverdrag så det ställde jag mig och gjorde nu för en stund sen, och vad händer då tror ni?! Jo när den är klar och jag tar ut den så är jag helt plötsligt inte ett dugg sugen Haha, så typiskt mig att dra igång sånt där å sen inte äta upp det Oskyldig


    V. 40 (¯`°?.¸ ღBF 081007ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden ~~Vi som väntar barn i oktober 2008~~ del 3 - ny