• Ablan

Han runkar i duschen

Gud jag som tyckte att det var lustigt med trådar där kvinnor upprörde sig över att deras män kollade på porr, då tar ju ändå det här priset
    onani är naturligt och hällsosamt, jag har onanerat i dushen när min sambo och son satt i vardags rummet, sorry to much information men så är det.

inte nog med att han inte får runka i duschen, den stackars killen får inte ens tänka på vad han vill!
    För då kanske han tänker på pinupor!
    www.Självförtroende.com tror att de säljer något där som du behöver

Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #31
    W W skrev 2008-10-08 20:40:44 följande:
    Det är knappast honom det är fel på. Du säger att han får göra det när han är ensam, var det inte exakt just det han var? Du får väl låta bli att gå in i badrummet när han duschar hädanefter. Eller så om han nu inte får runka hemma hos dig så kan få komma till mig och runka i min dusch Jag vill fan också ha någon som runkar i min dusch! Eller någon annan stans där jag kan få komma på honom. Det kan ju bara sluta på ett sätt liksom, Helt perfekt! Antingen får han avsluta själv men är då så illa tvungen att ta hand om mig som blivit kåtare än kåtast av att se honom eller så kan jag få hjälpa till redan från början när jag upptäckt honom
    ha ha fan va knäpp du är
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #71
    W W skrev 2008-10-09 00:59:52 följande:
    Kan jag rå för att jag råkar tycka att en runkande kille är det mest uppkåtande och klart sexigaste som finns?
    absolut inte låter ju betydligt friskare att synen av en runkande man kittlar mer i fittan än på kräkreflexerna...
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #82
    Anonym (förstår) skrev 2008-10-09 09:32:27 följande:
    Det är konstigt att absolut INGEN har den minsta förståelse för dig TS, enligt dem är du sjuk i huvudet, mentalt störd och borde läggas in på psyket + gå 150 kurser i hur man jobbar med sitt självförtroende.Här är iaf en som förstår dig - jag tycker också det är jobbigt att veta att sambon står o runkar medan jag sitter i soffan o ammar. Det är helt ok att han runkar, men jag vill liksom inte VETA att han gör det samtidigt som jag sitter med vår bebis.Jag är väl också sjuk i huvudet, får väl ringa psykakuten med en gång..Vill tillägga att jag själv onanerar, och tycker det är finemang att min sambo gör det, själva företeelsen som sådan är HELT ok. MEN- jag vill inte sitta och amma min son medans han står i duschen o runkar och tänker på Samantha Fox (tänker någon på henne förresten ?)Hur som helst - psyket nästa. Hänger du på TS?
    vad fan har bäbisarna med runkeriet att göra!?
    de  är ju inte i samma rum?
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #113
    Anonym skrev 2008-10-09 10:54:26 följande:
    Jag blir äcklad av vetskapen att han i rummet intill står och runkar och fantiserar om gud vet vad. Är inte det konkret nog. Jag blir äcklad av att veta om vad som försigår. Det blir värre av att jag tar hand om hans barn i rummet intill. Kontrasten mellan det oskyldiga barnet och pappa som står och runkar i duschen blir för mkt. Kan inte förklara det bättre än så. Är ingen dr Phil. Jag skulle inte kunna pilla på mig själv så länge hon är vaken och busar och skrattar alldelles intill. Inget får mig så asexuell som mitt eget barn. Jag onanerar när jag är själv hemma och bebisen antingen ej är hemma eller sover. Sedan kanske det är hormoner som spökar vad vet jag. Jag skulle önska att han vände sig till mig istället med sin lust. Jag är en rätt härlig tjej och ingen gnällkärring som många här tycks tro.
    förstår inte du att alla människor är olika och att man kan ha sexlust fast att man har fått barn, du har ju inte med att göra vad han gör i duschen, vad kommer näst?
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #138
    Anonym (mia1) skrev 2008-10-09 14:12:08 följande:
    Jag förstår dej fullt ut Ts! Jag kände samma sak när vi hade fått barn. Min sambo runkade heldre än å ha sex med mej kändes de som och jag tyckte att va han kåt kunde han komma till mej så kunde vi göra nånting åt de tillsammans. Tog upp de med honom och han förstod precis hur jag kände och menade och tyckte inte alls att de va något problem med att jag kände så. Han vart bara glad över att jag ville hjälpa honom med de så slapp han själv då han tycker att de är skönare om jag gör de än om han gör de själv. Så de spelar ingen roll när han är kåt, han säger till och har jag inte lust att ha sex så vist hjälper jag honom på andra sätt, antingen runka eller ger han en skön avsugning, eller ibland båda. Jag är tacksam att han säger till isf att gå undan och göra de själv. Men de är min sambo de, hur ni andra har de får ni stå fö själva men klanka inte ner på Ts för att hon känner som hon gör. Nångång i livet kommer ni också känna samma sak, kom ihåg hur ni har klankat ner på någon annan då så får ni se hur de känns! Finns verkligen folk till allt säger jag bara, Ta hand om dej Ts och bry dej inte i vad folk säger i den här tråden för dom har inte själva setat i situationen och har därför ingen som hellst förståelse!Lycka till!
    jag har suttit den situationen, jag ammar min sambo runkar i duschen, who gives a fuck?
    varför i hela fridens namn skulle människor som förstår att onani är naturligt känna så någon gång under sitt liv?!
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #141
    Frontline skrev 2008-10-09 14:22:14 följande:
    Man ska väl inte behöva låsa dörren , hon ska väl inte stövla in i badrummet för att kolla om han ruskar tupp eller inte...
    jag kan tycka att ok låsa dörren kan han väl, men inte fan ska man stoppa in huvudet och titta om han drar i den eller ej om det inte är låst.
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #177
    Anonym skrev 2008-10-09 21:40:21 följande:
    Fam kaos: Jag önskar att han i vardagen kunde visa att han tycker om mig, att han finner mig attraktiv och vill ha sex med mig. Jag vill att han ska ta initiativ. Jag vill känna mig åtrådd av honom, det gör jag inte. Jag menar inte att han ska dra med mig in i duschen med bebisen utanför, utan att han istället för att runka försöker att få sex med mig. På kvällen eller på morgonen då dottern sover. Vi har inget fungerande sexliv ihop nu och då känns det avtändande och ledsamt att han oftast väljer att runka istället. Jag känner mig inte uppskattad eller sedd. Jag blir ännu mer avtänd av att han skiter i mig och dottern som är intill och runkar loss i tummet intill. Det är kombinationen. Jag kan inte förklara bättre. Kanske skulle jag inte reagera på detta om det inte vore för att jag inte blir sedd i relationen. Jag vet inte. Orkar inte förklara mer nu. Kan tydligen inte förmedla hur jag känner. Men har kommit fram till att det ligger mer bakom än att "han runkar i duschen".
    tar du själv initiativ till sex och visar honom att du vill ha honom och att han är åtråd?
    jag undrar för att många kvinnor verkar tro att den vägen är enkelriktatd att det är mannens jobb att få kvinnan att känna sig atraktiv och åtråd, han kanske tänker samma sak som dig och runkar därför i duschen?
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #188
    vicky026 skrev 2008-10-10 10:51:37 följande:
    Hallå vakna alla där ute!!!Om era killar skulle runka när ni va hemma, hur mycket tänder och älskar dom er, förstår ni inte, om man tänder å älskar en person så vill man ju göra det tillsammans med den, å alla ni som har svarat, att det är helt oki... jag fattar inte hur ni tänker., Denna tjej menar ju att hon kan onanera själv, men då är han inte hemma.Jag tycker du gör helt rätt, jag skulle inte tillåta det, å min kille skulle inte heller göra det om jag står i ducshen å fantiserar om någon/något annat.Å va e det för en kille, hejdå skulle jag säga, va fan tror du.
    jag har onanerat när min sambo har varit hemma, det är min kropp, ingen annan människa kan betämma över någon annans kropp, om du skulle göra slut med en som runkade i duschen, så gör det, gör den personen en tjänst för jag skulle anta att det inte är särskillt många som tycker att det är attraktivt med en pojk/flickvän som är kontrolerande, osäker, inte ser det naturliga i onani och har ett självförtroende som har nått botten.
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #228
    Anonym (Söndag) skrev 2008-10-12 10:55:05 följande:
    Tycker faktiskt det är respektlöst att onanera så det märks och hörs om partnern har undanbett sig detta. Onanera på bara, men gör det med finess. Vems behov ska gå först? Den som känner obehag inför att få en annan persons privata sexliv "uppkört i ansiktet". ...eller den som måste få lätta på trycket? En kompromiss tycker jag då är på sin plats. Som sagt, onanera gärna, men med lite finess. ...och kanske behöver paret i detta fall tala ut om det gemensamma sexlivet.

sen kan man fråga sig hur hon vet att han runkar i duschen, örat mot dörren?

"I can hear you mother fucker!"

Kung Fu Pasta
Svar på tråden Han runkar i duschen