• Ablan

Han runkar i duschen

det hade varit jätte fin och romantiskt och sagolikt om man i ett förhållande inte behövde onannera och bara hade ögon för den man älskade och var saligt förälskad och kåt på den man lever med hela livet, jag förstår tanken, det gör jag.

men nu lever vi inte i en romantisk komedi eller en saga utan vi lever i verkligheten och i verkligheten så är det just bara en saga.

så då kanske man ska ta itu med sitt dåliga självförtroende och den sneda synen på sex i stället för att kräva något orimligt.

på toa eller i duschen så får man göra vad man vill med sin egen kropp.
    att ts har problem med runk i duschen det är inte ts mans problem, det är ts problem som hon borde jobba med själv.

Kung Fu Pasta
  • Ablan

SNÄLLA! kan inte någon förklara för mig hur det låter när man runkar i duschen?!

Och ska man stå uten för dörren och lyssna "ja! det låter som våt förhud!"

ts man kaske blir förbannad för att han faktiskt inte runkar i duschen?!
    dusch runken kanske händer i ts huvud?

Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #286
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:41:26 följande:
    TS inlägg börjar med... "Tycker det känns så där att komma på min man i duschen med full hand-aktivitet om man säger så"
    ja och det var EN gång

kan det kanske vara så att hon har fått lite dille på det efteråt och står utanför och lyssnar om han gör det igen och inbillar sig hur han står och våldsrunkar och tänker på jenna jameson?
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #290
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:44:59 följande:
    Det är väl lite det som är frågan,ska man som en sorts "mamma" behöva berätta för sin karl vad som är lämpligt och mindre lämpligt,borde han inte var avuxen nog att förstå det själv?
    de flesta tycker att det är ok alltså är det inte självklart att han ska förstå att det är fel.
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #295
    Kimma72 skrev 2008-10-12 16:50:14 följande:
    Det vet vi ju inte och det är lönlöst att spekulera i sålänge inte TS är med oss och förklarar hur det ligger till,eller hur?Och sen spelar det nog inte så stor roll om det skett bara EN gång eller flera, det är lika sårande VARJE gång.

SÅRANDE?!

Är onani otrohet eller?!

Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #296
    Jordgubbssmak skrev 2008-10-12 16:51:45 följande:
    Svar på #292Ja, om hon nu gör det, så är det väl inte så värst roligt för henne att behöva känna så.Om vi ska vara lite logiska så vittnar de flesta killar/män om att dom i genomsnitt kommer en gång om dagen. Så om jag ska spekulera så är det ju ganska enkelt för tex TS att gissa att han runkar om dom inte har sex på en vecka och han normalt vill/behöver/brukar komma varje dag. Så hon kanske inte bara är paranoid hon kanske kan använda lite logik. När han gör det valet, alltså runkar exakt när bara han känner för det medans hon inte har möjlighet för hon passar deras barn, så berövrar han ju automatiskt också henne på möjligheten att ha gemesam sex, eller hur? Är det okej i alla lägen när man faktiskt är ett par? För då kanske samma argument som nån använde här med att man ska vara glad att han runkar i duschen och inte är otrogen kan avändas i att vill han runka i duschen så får väl hon ha sex med någon som prioriterar henne i stället.

helt ärligt att anta att hennes man runkar i duschen bara för att hon har kommit på honom en gång?

det är bara paranoia och kontroll behov.

Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #302
    MrsDeepblue skrev 2008-10-12 16:54:58 följande:
    Tack för omröstningen Ablan!
    jag måste bara veta om det är jag som är fuckad i huvudet
    Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #308
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:12:02 följande:
    Så bara för att man inte är "blank och tyckeslös" på insidan som du och Ablan fex så är man alltså "fuckad"?

det var jag som började med att skriva fuckad.

blank och tyckeslös, så kan du se det om du vill.

å andra sidan ser jag att förbjuda onani som kontrollerande, sned och störd syn på sex, präktigt och ganska trångsynt.

Kung Fu Pasta
  • Ablan
    Svar på #313
    Kimma72 skrev 2008-10-12 17:21:28 följande:
    Det har jag visst det, och mitt argument var inget personpåhopp. Men jag kanske ska vända på det, du tolkar det som ett personpåhopp för att?...
    blank och tyckeslös betyder att man är en likgiltig människa utan åsikter.
    Kung Fu Pasta
Svar på tråden Han runkar i duschen