• xenaa

Trodde fan jag skulle dö!! Jävla pucko!!!

Satt i lugn och ro och kollade på TV4 Fakta, kollade på förlossningskliniken. Mannen sover, sonen sover så det är bara jag uppe.
    Jag brukar få för mig att lägenheten spökar. Då jag kan höra lite konstiga ljud. Men shit the same.
    Jag satt som sagt i soffan i lugn och ro, när jag plötsligt hör någon rycka i ytterdörren. Vi har våran dörr direkt ut, alltså ingen trapp.

Jag trodde först jag inbillade mig, men det ryckte igen i dörren. SÅ jag sprang upp till sambon, PANIK slagen att någon är vid dörren!!! GÅ upp och kolla!! NU!! De tog några sekunder för han att vakna. DÅ hör man *pling, plong*
    AAHHHHHH!!! A gå och kolla vem det är nu!! Han går upp snabbt och kollar i titthålet och öppnar dörren. Där står ett pucko och säger:
    "Öhh här bor inte min kompis nää, öööhh trodde han bodde här, förlåt"
    Sen går han.

Vad i HELVETE människa!! Kollar man inte namnet på brevlådan utanför innan man plingar!!! Han kunde ha väckt min son som låg och sov. Jag menar kl var 22.20!
    Jävla idiot! Skrämde skiten ur mig med!!
    Så känslig som jag blivit av alla graviditetshormoner , trodde jag att mitt liv var i fara haha. Jag inbillade mig att de gjorde inbrott eller nått och skulle kidnappa oss. Det gick i mitt huvud i någån millisekund!

Men herregud!! Kolla noga så du kommer rätt pucko!!!

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ - ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • Svar på tråden Trodde fan jag skulle dö!! Jävla pucko!!!
  • Chomsky

xenaa skrev 2008-10-08 22:52:14 följande:

Så känslig som jag blivit av alla graviditetshormoner
    Jag tror inte jag behöver säga mer än du själv sagt.
  • Pikaur

*Asg* Jag hade en tant som gick i sömnen till min lägenhet varje natt under ett par månaders tid när jag var precis nyinflyttad. Hennes bästa väninna på äldre dar hade tydligen bott där innan mig, (tanten bodde 2 våningar ner). Vande mig till slut efter att först ha blivit sååååå jävla rädd, så när det blev tyst om nätterna började jag undra vad som hänt. Visade sig att tanten dött i sömnen innan hon hann komma upp till mig. Kändes lite trist, men då fick hon ju i alla fall träffa sin väninna igen

• xenaa
    drSteffo skrev 2008-10-08 22:55:01 följande:
    xenaa skrev 2008-10-08 22:52:14 följande: Jag tror inte jag behöver säga mer än du själv sagt.
    Hahaha  jag därför skrev jag det

Men för att rensa bort de överdrivna så blev jag riktigt jävla rädd. Jag menar du sitter där koncentrerad på tv. det är tyst i hela jävla lägenheten. plötsligt hör jag att någon försöker ta sig in.

Du hade nog med gjort ett bromsspår i kallingarna kan jag garantera dig
    caroline 32 skrev 2008-10-08 22:54:11 följande:
    Herregud jag hade nog gjort på mej !! Vilken knäppgök ! Var han som han skulle ?
    Jag et inte han var lit emysko faktiskt. kollade genom persienen när han gick. Hmm mysko
  • xenaa
    Pikaur skrev 2008-10-08 22:57:00 följande:
    *Asg* Jag hade en tant som gick i sömnen till min lägenhet varje natt under ett par månaders tid när jag var precis nyinflyttad. Hennes bästa väninna på äldre dar hade tydligen bott där innan mig, (tanten bodde 2 våningar ner). Vande mig till slut efter att först ha blivit sååååå jävla rädd, så när det blev tyst om nätterna började jag undra vad som hänt. Visade sig att tanten dött i sömnen innan hon hann komma upp till mig. Kändes lite trist, men då fick hon ju i alla fall träffa sin väninna igen
    hehe vilken söt men läskig historia haha
  • Pikaur
    xenaa skrev 2008-10-08 22:58:16 följande:
    hehe vilken söt men läskig historia haha
    Dock väldigt lättad av att hon dog i sin säng och inte utanför min dörr
  • Chomsky

xenaa skrev 2008-10-08 22:57:12 följande:

Hahaha jag därför skrev jag det

Men för att rensa bort de överdrivna så blev jag riktigt jävla rädd. Jag menar du sitter där koncentrerad på tv. det är tyst i hela jävla lägenheten. plötsligt hör jag att någon försöker ta sig in.

Du hade nog med gjort ett bromsspår i kallingarna kan jag garantera dig
    Om någon stod och ryckte i dörren och sen ringde på skulle jag såklart undra vad som stod på. Men rädd? Nää, inte speciellt. Har ett slagträ innanför dörren som är nära till hands om något skulle hända
    Förlossningskliniken låter bra mycket läskigare i mina öron.
  • Sagofe

Haha, usch... Själv blev jag livrädd i söndags morse. Vaknade av en massa ljud i vardagsrummet. Sonen brukar ibland gå upp utan att väcka mig eller sin pappa och stöka runt lite, men han sov hos sin mormor och var alltså inte hemma. Jag väckte min sambo och viskade panikslaget: "Det är någon där ute!" Det visade sig att det var halv storm och trädgrenar som sveptes och dunkade mot vardagsrumsfönstret

• xenaa
    drSteffo skrev 2008-10-08 23:01:57 följande:
    xenaa skrev 2008-10-08 22:57:12 följande: Om någon stod och ryckte i dörren och sen ringde på skulle jag såklart undra vad som stod på. Men rädd? Nää, inte speciellt. Har ett slagträ innanför dörren som är nära till hands om något skulle hända Förlossningskliniken låter bra mycket läskigare i mina öron.
    Hahaha mjaee. Dessa puckon som finns här nu kan man inte sluta vara rädd för faktiskt.

Hahaha i dare you! Det är ett bra program , tror du hade gillat de till slut
  • xenaa
    Sagofe skrev 2008-10-08 23:02:38 följande:
    Haha, usch... Själv blev jag livrädd i söndags morse. Vaknade av en massa ljud i vardagsrummet. Sonen brukar ibland gå upp utan att väcka mig eller sin pappa och stöka runt lite, men han sov hos sin mormor och var alltså inte hemma. Jag väckte min sambo och viskade panikslaget: "Det är någon där ute!" Det visade sig att det var halv storm och trädgrenar som sveptes och dunkade mot vardagsrumsfönstret
    Haha ja men visst är de något som händer plötsligt så blir man ju livrädd en stund haha.
Svar på tråden Trodde fan jag skulle dö!! Jävla pucko!!!