Trodde fan jag skulle dö!! Jävla pucko!!!
Satt i lugn och ro och kollade på TV4 Fakta, kollade på förlossningskliniken. Mannen sover, sonen sover så det är bara jag uppe.
Jag brukar få för mig att lägenheten spökar. Då jag kan höra lite konstiga ljud. Men shit the same.
Jag satt som sagt i soffan i lugn och ro, när jag plötsligt hör någon rycka i ytterdörren. Vi har våran dörr direkt ut, alltså ingen trapp.
Jag trodde först jag inbillade mig, men det ryckte igen i dörren. SÅ jag sprang upp till sambon, PANIK slagen att någon är vid dörren!!! GÅ upp och kolla!! NU!! De tog några sekunder för han att vakna. DÅ hör man *pling, plong*
AAHHHHHH!!! A gå och kolla vem det är nu!! Han går upp snabbt och kollar i titthålet och öppnar dörren. Där står ett pucko och säger:
"Öhh här bor inte min kompis nää, öööhh trodde han bodde här, förlåt"
Sen går han.
Vad i HELVETE människa!! Kollar man inte namnet på brevlådan utanför innan man plingar!!! Han kunde ha väckt min son som låg och sov. Jag menar kl var 22.20!
Jävla idiot! Skrämde skiten ur mig med!!
Så känslig som jag blivit av alla graviditetshormoner , trodde jag att mitt liv var i fara haha. Jag inbillade mig att de gjorde inbrott eller nått och skulle kidnappa oss. Det gick i mitt huvud i någån millisekund!
Men herregud!! Kolla noga så du kommer rätt pucko!!!