Inlägg från: bara lilla jag |Visa alla inlägg
  • bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

Här samlas vi som har en bugaboo BEE.. Ja jag vet att det finns bugaboo trådar men nästan ingen där som har en bee.. Så här kan vi samlas :D Nån som vill joina??? :D haha

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-01 11:58
    Den här tråden har snart gjort sitt, här kommer den nya tråden:

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html

• Svar på tråden Bugaboo BEE tråden
  • bara lilla jag

Men då gör jag såhär då jag slänger in ett inlägg.. Någon som kan hjälpa mig med min footmuff?

• bara lilla jag

nej det var inge fel på den egentligen utan det var bara att jag inte visste var jag skulle fästa dom hära öglorna som var längst ner i ryggen på footmuffen :D Men det har löst sig nu :D

Chickenpox: ja det var väll den sidan jag hade tänkt att tipsa om med.. annars tror jag det ligger en ute på blocket nu med.. om du söker på hela sverige

• bara lilla jag

Jag har inte heller stoppade bågar men ryggen på min bee är jättegosig och mjuk, men det kanske den är på alla..

Jag har en baba bing skötväska, jag älskar den.. :D Men jag har den under vagnen

• bara lilla jag

Ingen aning faktiskt :D Om du menar skötväskan? :D

Nicke nyfiken: Bor mitt inne i stan så jag kommer köra min bee hela vintern med bee åkpåsen, hoppas den håller värmen bara :D Någon som vet hur dom klarar kylan förresten?
    Men skulle det bli världens skyfall och isigt och så så kommer jag köra min gamla vagna de dagarna som det håller i sig :D

• bara lilla jag
    Svar på #17
    Bee åkpåsen är jättemysigt!! min son älskar den..

Vi hade samma problem så det är därför jag har min under vagnen istället, men har den inte med mig så ofta då jag har supernära hem ifrån stan.. Om jag vet att jag ska vara ute länge så har jag med den men inte för en promenad eller så :D

Nicke Nyfiken skrev 2008-10-10 12:31:45 följande:
    Funderar på att köpa bee åkpåsen jag också. Bor ju i Stockholm och vi brukar ju inte direkt ha mycket snö men man vet ju aldrig. Får väl köpa en gammal "häck" att dra omkring på i sånna fall :)Ja det är lite svårt med skötväska. Har en Burberry som just nu hänger på vagnen men tjejen har börjat sitta och sparka på den. Får se hur jag gör sen...
  • bara lilla jag

Kajsan: hehe ja :D Men det är flera med cam och gecko och frog vilket gör att när man frågar om bee så försvinner frågan bland alla andra.. Det är nog för några i jämnförelse med de andra modellerna så det är väll därför.. Så då är det väll ypperligt att det finns ett bee forum där man kan fråga saker :D

Nicke nyfiken: Min bee är helröd, skithäftigt haha :D Men äh skit i om det matchar ta det som du tycker är snyggt :D

• bara lilla jag

inte just nu men jag kan ta kort och försöka lägga in i kväll :D

• bara lilla jag

lotten77: För mig tog det ungefär 4½ veckor att få åkpåsen.. Men det kan ju gå snabbare också..

Okej var lite sugen på att testa min brio åkpåsen innan jag fick min.. men det var inte så kallt så det behövdes.. :D

• bara lilla jag

har inte NK bugaboo och tillbehör på lager? Jag vet att det finns en affär där som säljer bugaboo så testa där med lite tur har dom några på lager..

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden