Inlägg från: bara lilla jag |Visa alla inlägg
  • bara lilla jag

Bugaboo BEE tråden

jag förstår hur du menar och så.. men det är ganska bra andrahandvärde på den om det skulle vara så att det inte skulle funka.. Jag är supernöjd för den är smidig att köra lätt att ha och göra med, man kommer fram överallt.. Nej jag stormtrivs med min och kommer ha den även till nästa bebis.. Kommer kika hur babynesten ser ut, ananrs kommer jag andänva den gamla vagnen bara tills bebisen är statig i ryggen och orkar sitta

• bara lilla jag

har inte haft den över vintern.. men kom den inte till sverige först i mars i år? Eller kom den i december?? kommer inte ihåg hur det var om det var december i usa och mars i sverige

• bara lilla jag

Dom är jättehärliga! Jag äslakr min bee! Och speciellt nu när den har kommit ur det här första problem stadiet som alla nya grejer har.. Nu tror jag alla små "barnsjukdomar" är åtgärdade :D

• bara lilla jag

bromsen tar inte i ibland, man får liksom sparka till den på ena sidan.. Men köper man en ny vagn och har problem med den får man ett helt nytt chassi från bugaboo eller återförsäljare.. Så därför är det bra att köpa en ny istället för beg.. Det är värst att betala fullpris för servicen tycker jag.. Men bromsarna på de nya vagnarna ska vara åtgärdade nu!

• bara lilla jag

hmm ingen aning... hör med din närmaste försäljare av bugaboo eller kolla runt på internet.. Sök på bugaboo så brukar det komma upp massor.. Jag har för mig att dom andra modellerna säljer chassi och sitt och liggdelarna separat, men vet inte om bee gör det

• bara lilla jag

är det någon som testat been i snö än?? Det har ju kommit lite snö här och var nu.. Ingen i uppsala, men det ska tydligen komma i natt.. Tänkte om man måste dra fram den stora vagnen eller om jag klarar mig ändå med been

• bara lilla jag

hmm men det här med sistsen, när jag köpte min vagn så sa hon att när man fäller ut den är det väldigt viktigt att man drar ut handtaget jämnt eller hur man ska förklara.. Man ska liksom dra lika hårt på båda sidorna och sammtidigt, annars kan ramen eller ja vagnen bli sne..

Det är faktist den enda problemet jag har haft med min bee och det är just regnskyddet, det är bökigt att få på sen är det det här med ventilationsluckan.. Jag har kardborre på sidan men jag upplever det ändå som att detblir galet instängt.. Sen så är den väll konstuerad så att man ska ha hela sufletten uppfälld om man har regnskyddet, men jag vill gärna se min lilla prins när jag är ute och det gör man ju inte om man har hela sufletten uppe samt fullt sittläge..

• bara lilla jag

hmm någon som vet om man kan inpregnera åkpåsen på något vis?? För jag tänkte sen i vinter om det börjar snöa en lite stund om man kan inpregnera åkpåsen så den står emot lite snö eller om man måste köra på regnskyddet hela tiden

• bara lilla jag

okej.. nej för det duggade lite granna idag när jag var ute och då såg det ut som att den sög åt sig vattnet.. Men då borde det betyda att man kan inpregnera den för extra skydd :).. Men ja annars få man ju köra på regnskyddet

• bara lilla jag

noas mamma.. Det måste det väll finnas?? Jag trodde att det var lag ¨på det?? Eller vänta det kanske inte blir lag på det förren 2010? Hmm, men då ska allt vara handikappsanpassat vilket betyder att alla affärer måste ha hiss om den har 2 våningsplan osv..

Jag vågar inte åka rulltrappa med min vagn, har aldrig vågat heller :P Haha, jag är en liten fegis

Svar på tråden Bugaboo BEE tråden