Bugaboo BEE tråden
Bugaboos grejer kostar likadant överallt.. Man får inte sälja billigare om du säljer i affär eller internetbutik.. Däremot får du sälja provexemplar eller provexemplar billigare :D Så kommer man över ett sånt så :)
Bugaboos grejer kostar likadant överallt.. Man får inte sälja billigare om du säljer i affär eller internetbutik.. Däremot får du sälja provexemplar eller provexemplar billigare :D Så kommer man över ett sånt så :)
chickenpox: Nu finns det bilder på vagns och åkpåse i mitt galleri :)
föresten är det någon som har något tips på hur man ska vika ihop regnskyddet? Just nu ligger det bara ner knölkar med eller mindre under vagnen..
nej ingen aning om hur man lagar det.. kanske sätta någon svart tejp eller nåt.. Jag vet inte.. Men det kanske finns att köpa extra om den skulle gå sönder helt :)
Ingen som har gett sig på att försöka sy en suflett till bee?? Jagkan inte sy men det skulle vara kul att se om någon har gjort det?
hehe tack :D Tänkte att det kanske skulle bli för mkt med rött och rött.. Men det var bra.. :D Och den syns bra också haha
ingen som har nåt bra tips för regnskyddet? Jag testa igen haha :D
nej det är inget som har hänt men jhag vet inte hur jag ska förvara det bara när jag är ute och går :Ddet är ju ganska stort så just nu ligger det bara i varukorgen.. hur har ni gjort med era regnskydd?
ja jag funderade också på det där med att sy nån liten påse eller kanske köpa nån fin.. :D haha jag kan ju inte sy öch bör inte sitta vid en symaskin heller för dom går bara sönder då haha