Bugaboo BEE tråden
Vad för problem med bromsen? Annat än det problem som diskuterats tidigare i tråden?
Vad för problem med bromsen? Annat än det problem som diskuterats tidigare i tråden?
Bromsen funkar bra för oss nu när den är "dränkt" i silikonspray/teflonspray
.
Nu har vi köpt en åkpåse till Bee´n. Den funkar även ganska bra i vår Chicco Lite Way, som tur är. Och jag vill ha en ny suflett till Bee....min man tycker det är onödigt
. Jag vågar inte tjafsa just nu
för vi har precis inhandlat vagn nr 4.
Jag är nog lite petig men det var inte snyggt med Bugaboo-märket på åkpåsen när den låg i Chiccon. Det blev...fel på nåt sätt.....Petig? Eller så var det Chicco-märket som det var fel på, hihi. Gillad inte att kombinationen alls.
Hahaha, nä säg inte så, nu kommer jag inte använda dom ihop ju
....
Japp, där fanns chassit. Min högst personliga åsikt är att det är inget jag skulle köpa.
Som Stargirl skriver så skulle inte jag heller utgå från ett defekt chassi. Att köpa lösa delar (om det nu går) kan kanske oxå bli en dyr historia. Tycker att det finns många fina beg Bee på Blocket
.
Igår vände vi sitsen på Bee´n så den blev framåtvänd. Säkerligen jättekul för lillan, men jag saknade genast den stora öppningen till varukorgen *snopen värre*. Nu får man ju knööö ner grejerna *snyft*. Jag får köpa en SaddleBag istället....eller oxå....
Även när Milea sitter i vagnen??? Jamen det ska jag prova
. Tack!!